Dagens klokke

Denne kom tilbake fra service i dag :mrgreen:
image_zps94107d66.jpg
 
Tilbake på armen

Jeg prøver å rullere, men det er denne jeg helst vil ha på armen for tiden.
2015-01-222010.06.53_zpsvscoadaq.jpg


Todda
 
Driver og bestemmer meg for dagens med hele samlingen utbredt. Tenker også på og gjøre plass til noe nytt, edelt og klassisk. Men hva skal gå?

e245niG.jpg
 
Driver og bestemmer meg for dagens med hele samlingen utbredt. Tenker også på og gjøre plass til noe nytt, edelt og klassisk. Men hva skal gå?

e245niG.jpg

AP'n passer liksom ikke inn - den bør du kvitte deg med - send PM så skal jeg hjelpe deg med å rydde plass til noe nytt:)
 
Driver og bestemmer meg for dagens med hele samlingen utbredt. Tenker også på og gjøre plass til noe nytt edelt og klassisk. Men hva skal gå?

e245niG.jpg

@Timekeeper

Ville valgt Royal Oak idag. Nautilusen har sannsynligvis fått mye armtid i det siste. Hva som må gå? Synes alle klokkene dine har en plass i samlingen. Railmaster er klassiker, SD er klassiker, Royal Oak og Nautilus er selvskrevne.

Hadde jeg vært en troende person ville jeg sagt at du havner i helvette hvis du selger Speedmasteren. Siden jeg er ateist kan jeg si at du kommer til å kjøpe den tilbake på et tidspunkt. Evig klassiker.

SMP bond er svært ettertraktet, og for mange ble dette en grail når Goldeneye kom ut. Ikke selg!

Da gjenstår det bare JLC MC Memovox. Memovoxen i seg selv er en viktig bit av JLC sin historie. Mekanisk alarm og JLC er som (sett inn en passende metafor). Eneste grunnen jeg ville solgt klokken er for å kjøpe en annen JLC. Valget ville nok falt på en klassisk Reverso.
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte en Black Sailcloth Strap with Red Stitching fra Bradystraps.com- kvalitet og finish er meget bra:)

IMG_0029_zpsumiimjfb.jpg
 
Driver og bestemmer meg for dagens med hele samlingen utbredt. Tenker også på og gjøre plass til noe nytt, edelt og klassisk. Men hva skal gå?

e245niG.jpg

Frekt og direkt: Memovox og Seamaster kan gå. Hadde kjøpt en Panerai Luminor og en IWC (valgfritt). Begrunnelse: de fem andre kan ikke du selge uten å angre å kjøpe tilbake.
Men i utgangspunktet har du en veldig fin samling allerede.