Dagens klokke

God helg!

image_zps0b6f1f57.jpg
 
Lagde en utpakkingstråd, men ble logget ut. Ja, og da forsvant hele greia. Uansett, jeg er veldig fornøyd. God helg folkens! :cool:

 
Måtte følge ypperstepresten @Fyrsten sitt råd om å kjøpe Finansavisen:) Interessant om SIHH, og om Savile Row, selv om delen om det siste gjerne kunne vært bittelitt lenger. Til og med litt Omega-spotting på sidene etter SIHH.

 
Redigert av en moderator:
Rått @flyback!!!! Den blå, er ved siden av Segma, den peneste. Rett og slett utrolig rå :cool:

Henger meg på denne! Virkelig flott den nye Seamasteren! Gratulerer så mye [MENTION=825]flyback[/MENTION

Mange takk! @Callahan og @Skovdahl

Jeg valgte den blå av flere grunner. Den kommer jo i titan og er bortimot 30% lettere en den i stål, noe som er viktig for meg da jeg har blitt fryktelig opptatt av bærekomfort. Omega har laget den i grad 5 titan som gjør den lys, nesten som stål, men litt mindre blank på polerte flatene. Skal visstnok også være mer motstandsdyktig mot riper sammenlignet med stål. Ja, også har jeg jo en sort fra før, og en klokke med blå skive har jeg hatt lyst på lenge.

8814F1D3-6DEA-47C3-B09F-4E75147B8844_zpsota112ia.jpg


Jasså, det er dette de kaller "lume" ;)

4D1F8A35-F127-41FD-8B87-0712A90CA0E3_zpssrhipi27.jpg
 
Redigert av en moderator: