Dagens klokke

Dagens klokke: 16610
Dagens middag: And

PB075876-1.jpg

Fint bilde. Ingen som jakter and ikledd hvitskjorte og halstørkle kan anklages for å mangle stil :D (medmindre den er ustrøket, selvsagt).
 
PS - ikke bry deg om fnysingen du hører i bakgrunnen, det er bare puristene.....

Helt enig med puristene, men jeg måtte bare prøve..;)
Men Zulu`n kan du få gratis av meg, den er ikke særlig god å ha på.
 
Fint bilde. Ingen som jakter and ikledd hvitskjorte og halstørkle kan anklages for å mangle stil :D (medmindre den er ustrøket, selvsagt).

:) Riktignok har jeg på meg andejakttøyet (med tattersallmønstret skjorte - ikke hvit, men strøket) men før naturoppsynet anklager meg for å ha felt vilt uten jakttidsramme og inndrar børsene mine må jeg understreke at akkurat denne gakk-gakken er en oppdrettet moskusand kjøpt fra en lokal bonde og avlivet i tråd med dyrevelferdslovens §12. :)

Explorer idag. Den får ikke like mye armtid som tidligere, men hver gang jeg tar den på slår det meg at dette er bortimot det perfekte ur.
P1000283.jpg
 
Jepp.. Rolexdag selvfølgelig.. Dog en litt mer pinglete versjon enn de før meg - 36mm passer utmerket til mine "barne-håndledd" :D

IMG_0786.jpg
 
36mm føles faktisk utrolig bra på mitt håndledd også, selvom jeg føler GMT IIC sitter som et skudd. Ble positivt overrasket over at "kun" 36mm kan føles så bra!

Liker skiven på Date-justen din, perfekt kombinasjon med resten av klokken.
 
Her var det så mange flotte Rolexer at jeg nesten blir grønn av misunnelse ;)

2010-11-09093458.jpg