Dagens klokke

Helt enig med Hopalong her, må nesten få litt motvekt til alle de sexy Rolexene som postes her. Håper det føles bra å gå med grailen min på hånden HerrUr;).
5434ce1a-2a19-1873.jpg
 
Håper det føles bra å gå med grailen min på hånden HerrUr;).

Det føles veldig veldig bra topale, håper du får realisert grailen din fort, det er en fantastisk klokke. Så nydelig vakker og ren at hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg sagt den var laget av engler i himmelen, eh...ja, jeg er visst litt forelsket om dagen;)
 
Det føles veldig veldig bra topale, håper du får realisert grailen din fort, det er en fantastisk klokke. Så nydelig vakker og ren at hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg sagt den var laget av engler i himmelen, eh...ja, jeg er visst litt forelsket om dagen;)

Det skjønner jeg godt! Etter min mening ganske enkelt den ultimate klokken. Den er elegant, stilig, tøff, tidløs og ikke minst anvendelig, noe jeg verdsetter høyt ved en klokke :) I tillegg er Submariner muligens det uret som har hatt størst innvirkning på klokkeindustrien. Jeg får nok ikke realisert den før om noen år, men at den skal realiseres er det ingen tvil om:D Slit den med helsa!
 
Har du husket å stryke hvitskjorten i dag da krille?;).

But of course. Hva er grunnen til at vi snakker om strøkne hvite skjorter for tiden? Hr vært mye å gjøre både på jobb og hjemme i det siste, så jeg har ikke hatt like mye tid til å lese TS som jeg skulle ønske......

Seiko på kveldinga.
IMAG0353.jpg
 
Suunto-39.jpg

Noe heelt annet.
Kvaliteten på bildet står i stil med treningsøkten. Puls her - 107, men var oppe i 184 under veis :oops: