Dagens klokke

Litt slækk i kveld.

IMG_7225.jpg

På tide å begynne å bygge muskler :cool:

Alf Lie lovte å ha 1803'n ferdig idag, det var den ikke. Så får være litt krativ frem til jeg henter klokken senere idag;
0bbf95ea.jpg

Nydelig Paperjust!

Selv bruker jeg mitt siste innkjøp idag. Etter mange år som mid-sizeklokkebærer har jeg bestemt meg for at størrelsen bare er en vane. Jeg kjøpte derfor en spell ny Mark XVI "Der wirklich gigantische Fliegeruhr" her om dagen. Hittil er jeg kjempefornøyd, den er lett å lese og føles egentlig mye mindre enn sine 35cm. Det er litt vanskelig å få skjorteermet rundt uten at det blir krøllete og ustilig, men ellers skal jeg nok bli vant med den etterhvert. Idag har jeg faktisk fått en masse blikk på armen min, så at det er en klokke som folk legger merke til er det ingen tvil om!

PB190303.jpg

Nydelig Paperjust!

Selv bruker jeg mitt siste innkjøp idag. Etter mange år som mid-sizeklokkebærer har jeg bestemt meg for at størrelsen bare er en vane. Jeg kjøpte derfor en spell ny Mark XVI "Der wirklich gigantische Fliegeruhr" her om dagen. Hittil er jeg kjempefornøyd, den er lett å lese og føles egentlig mye mindre enn sine 35cm. Det er litt vanskelig å få skjorteermet rundt uten at det blir krøllete og ustilig, men ellers skal jeg nok bli vant med den etterhvert. Idag har jeg faktisk fått en masse blikk på armen min, så at det er en klokke som folk legger merke til er det ingen tvil om!

I dag var det virkelig mange godsaker her! :p

Må si at jeg virkelig liker den nye maxicasen fra IWC. Har sett på denne flere ganger, og får ikke mindre lyst på en nå som du driver og flasher her. Ser godt poenget om at den kan være litt stor for skjorteermet, men tror du ikke denne gjør seg meget godt til korte ermer på sommeren! Maken til lettlest klokke har jeg aldri sett!