Dagens klokke


Mens jeg tok et raskt bilde av dagens, kommer fruen forbi og som vanlig små-ler av opptrinnet med posering av klokke etc. "Herregud, haha...Du skulle heller ta bilde av min klokke da ..." Jeg sier "ok".
Dette var hva hun så for seg mtp posering ...Og hun sier "herregud" til meg? Snakk om narsicist og hykler;)
Ps, legg merke til tøflene ...
 
image.jpg1_zpshpug6lob.jpg


Lang helg:D
Frøkna sitter med forberedelser til matte eksamen så da må jeg være stille.... Hysj!!


:p
 

Mens jeg tok et raskt bilde av dagens, kommer fruen forbi og som vanlig små-ler av opptrinnet med posering av klokke etc. "Herregud, haha...Du skulle heller ta bilde av min klokke da ..." Jeg sier "ok".
Dette var hva hun så for seg mtp posering ...Og hun sier "herregud" til meg? Snakk om narsicist og hykler;)
Ps, legg merke til tøflene ...
Tøfflene var fine de, men æ likte "hyllene" bedre ;)
 

Mens jeg tok et raskt bilde av dagens, kommer fruen forbi og som vanlig små-ler av opptrinnet med posering av klokke etc. "Herregud, haha...Du skulle heller ta bilde av min klokke da ..." Jeg sier "ok".
Dette var hva hun så for seg mtp posering ...Og hun sier "herregud" til meg? Snakk om narsicist og hykler;)
Ps, legg merke til tøflene ...
'That's a rack..nei, wrap!'
Flott dame med forståelse for hobbyen, de det er få og langt i mellom :) Snakker keeper der ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79 og Fender77