Dagens klokke

P5220065.jpg

Dette kunne Panerai brukt som PR bilde!! Rått @iveland ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle og Fender77
Vet jeg egentlig spammer denne tråden med bilder av Orienten min, men den gir en helt enorm følelse. Litt av samme følelsen jeg får når jeg beundrer detaljene på en gammel italiensk bil :) Jeg kan bli like betatt av detaljene i en Ferrari som i en 84 modell Fiat Panda.... Og den følelsen gir Orient BlueRay meg. For en klokke har jeg ikke vært så fornøyd med siden min første Tissot Quartz for snart 20 år siden.
f476b11c6b56564ee61de703de5b7816_zpssuqhime7.jpg
 
Vet jeg egentlig spammer denne tråden med bilder av Orienten min, men den gir en helt enorm følelse. Litt av samme følelsen jeg får når jeg beundrer detaljene på en gammel italiensk bil :) Jeg kan bli like betatt av detaljene i en Ferrari som i en 84 modell Fiat Panda.... Og den følelsen gir Orient BlueRay meg. For en klokke har jeg ikke vært så fornøyd med siden min første Tissot Quartz for snart 20 år siden.
f476b11c6b56564ee61de703de5b7816_zpssuqhime7.jpg
Godt eksempel på at klokke-glede ikke må/bør være proposjonalt med kostnad:)
 
Vet jeg egentlig spammer denne tråden med bilder av Orienten min, men den gir en helt enorm følelse. Litt av samme følelsen jeg får når jeg beundrer detaljene på en gammel italiensk bil :) Jeg kan bli like betatt av detaljene i en Ferrari som i en 84 modell Fiat Panda.... Og den følelsen gir Orient BlueRay meg. For en klokke har jeg ikke vært så fornøyd med siden min første Tissot Quartz for snart 20 år siden.
f476b11c6b56564ee61de703de5b7816_zpssuqhime7.jpg

Orient Blue Ray er den eneste klokka uten krone jeg har beholdt og ikke skal selge av alle de klokkene jeg gikk amok og kjøpte i 2013/2014.
 
Dagens. Herlig med lørdag. :)

Har den siste tiden tatt frem sykkel igjen - og lest en del og kåtet meg opp på nye flotte sykkelmodeller. Alt fra racer via sykkelcross og hybrid. Det endte med at jeg fikk heng på en Cannondale Synapse Carbon Ultegra Disc, så jeg stakk innom sykkelsjappa i dag for å kjøpe en slik.

Fingen i jorda.

Jeg så at en slik sykkel rett og slett var feil til mitt bruk - og at å kåte seg opp på ting man leser på nettet av ting man vil ha er skumle greier.

Jeg endte opp med og kjøpte heller en sykkel som jeg faktisk har bruk for og får reell glede av.

Dagens avbildet med mobilen i bilen mens jeg funderte på sykkelkjøpet…

11351797_770841566365085_1605367781_n.jpg
 
Redigert: