Dagens klokke

Nydelig klassiker det der stefang.

Jeg har noe å feire i dag og stiller med med godklokka. Bommer ikke på datoen med JLC Master Date:
P1010438.jpg
 
Lenge siden jeg har postet noe her, i ny jobb om dagen, så da venter jeg litt med å gå med gull Rolex, ikke det beste kortet å spille under lønnsforhandlingene. Selvom sjefen har en klokke som ser ut som en AP RO Chrono, mulig det er en Aya Napa-kopi, får spørre neste gang hun er innom.

Hvertfall dagens;
44eff7cb.jpg
 
Lenge siden jeg har postet noe her, i ny jobb om dagen, så da venter jeg litt med å gå med gull Rolex, ikke det beste kortet å spille under lønnsforhandlingene. Selvom sjefen har en klokke som ser ut som en AP RO Chrono, mulig det er en Aya Napa-kopi, får spørre neste gang hun er innom.

Gratulerer med ny jobb!

Blir aldri lei av GMT'n :)
 
Lenge siden jeg har postet noe her, i ny jobb om dagen, så da venter jeg litt med å gå med gull Rolex, ikke det beste kortet å spille under lønnsforhandlingene. Selvom sjefen har en klokke som ser ut som en AP RO Chrono, mulig det er en Aya Napa-kopi, får spørre neste gang hun er innom.

Hvertfall dagens;

Er ikke du student? GMT-master er jo ikke akkurat noen dårlig erstatning, for øvrig....
 
Takk takk:) Er student ja, men studielånet strekker ikke helt til, så må ha litt å spe på med.

Absolutt ikke noe dårlig følelse av å ha GMT'n på armen heller. En mekaniker som meg må jo sverge til stål innimellom.
 
Lenge siden jeg har postet noe her, i ny jobb om dagen, så da venter jeg litt med å gå med gull Rolex, ikke det beste kortet å spille under lønnsforhandlingene. Selvom sjefen har en klokke som ser ut som en AP RO Chrono, mulig det er en Aya Napa-kopi, får spørre neste gang hun er innom.


Grattis med ny jobb! Hvilken bransje er du i nå da?
 
Takk:) Nå er det boler-bransjen. Om noen trener i området Frogner/Majorstuen og spotter en ung gutt med GMT på armen bak skranken er det bare å rope ut:)
 
tn_IMAG0199.jpg


Et quick and dirty etter et trivelig besøk hos Knut (Lervik Ur) som leverer overlegen kundeservice og enda litt til!