Dagens klokke

Heey de bronsemodellene er jo ganske så sjefolainen. Modellen ser ganske stor ut på mål og wrist shots, 45mm eller så ?

Gratulerer med den i hvert fall, ikke skremmende mange av den der ute i det fri :D
 
Nyankomst i dag: Rolex 1601. Dette er en Datejust som ut fra serienummeret antagelig er solgt ny i mitt fødselsår. Det sies at man må ha en Rolex fra sitt fødeur, så: check!

Har rukket å bli stormforelsket i denne lille tassen!

Ikke rart du blir glad i denne! Vintage Datejusts er så utrolig karismatiske!
Jeg ar en fra mitt fødeår også.:cool:
 
Denne kom på døren i ettermiddag!

Helson Shark Diver Bronze

...

Uææ den er jo gigantisk!

Grattis! :)

Helson har digre og solide klokker! På et eller annet tidspunkt vil du bli fristet til å selge. IKKE gjør det!

Jeg har eid og solgt to stk nå. Angrer hver eneste dag!
 
CIMG1062.jpg

Ja jeg quoter bildet!!! Ingen tar skade av å se denne mange ganger!

Denne er så feeeet at bildet bør quotes hele uken! Gratulerer Mathfjeld!
 
Kjøpte den av en som ikke er medlem her, men det kan jo hende..det er nr 248 av 1000 ifølge caseback. En 07-modell. Sier det deg noe? :)

Stemmer nok det. Husker jeg betalte Doxa for å gravere og montere nytt baklokk fordi de hadde ripet opp det gamle under skifte av urverk i sin tid. De ville naturligvis ikke innrømme noe skyld :cool:
 
Denne kom på døren i ettermiddag!

Helson Shark Diver Bronze



Uææ den er jo gigantisk!


Gratulerer med tøff klokke, prøv gjerne å ta bilder i litt annet lys så man lettere ser fargen på klokken. Så dog utrolig kul ut.
 
Stemmer nok det. Husker jeg betalte Doxa for å gravere og montere nytt baklokk fordi de hadde ripet opp det gamle under skifte av urverk i sin tid. De ville naturligvis ikke innrømme noe skyld :cool:

Hehe, gøy! Skal hilse fra gamleklokken da ;)

Du kan forøvrig se flere bilder av den i unboxing-tråden min :)
 
Helt OT, men vil tipse alle om nye og enklere regler for å delta i Tidssonens Giveaway av gratis abonnement på 00/24 WatchWorld Scandinavia!

Gode sjanser for å vinne :)

0024ww-ts.png