Dagens klokke

Lekker! 90-talls Speedy eller? Ser den har tritium lume og typisk 90-talls bracelet, husker ikke ref-nr på stående fot :)

Jepp, 98 om jeg ikke tar feil. Raskt levert fra bruktavdelingen til en hyggelig klokkebutikk i Haugesund. Har nettopp fått service og ser ut som den er solgt i går.
 
Jepp, 98 om jeg ikke tar feil. Raskt levert fra bruktavdelingen til en hyggelig klokkebutikk i Haugesund. Har nettopp fått service og ser ut som den er solgt i går.

Stemmer det, ja :) Knut sa at den var sendt avgårde til Trondheim!

Gratulerer, nok en gang :)
 
Beateren i dag :D

5491511489_271d2a6651.jpg
 


Klokke til 2500.- og det var derfor jeg kjøpte den. En klokke som ikke skaper reaksjoner, og som man ikke gråter over hvis den får riper.
Når det er sagt så synes jeg den er ganske fin. Også viser den tiden da..og lar andre føle at sin klokke er bedre, noe som i visse settinger er key.
 
Gratulerer TomB! Speedmaster er aldri feil.

Selv har jeg hatt tøffe møter med mafiaen i dag og hatt behov for moralsk støtte av godklokka:
DSC00260.jpg
 
Jepp, 98 om jeg ikke tar feil. Raskt levert fra bruktavdelingen til en hyggelig klokkebutikk i Haugesund. Har nettopp fått service og ser ut som den er solgt i går.

Er det noen urforhandlere her i Oslo som har en bruktavdeling? Det har jeg aldri vært borti..
 
Det kom en gang en pakke i posten!

Ny Seiko SKX031K2 ! Går nok ikke lange tiden før jeg hiver av lenka og får på en Nato Bond. :D



Glemte å stille både tid og dato før jeg tok bilde:eek:
 
Christian von der Hall er hovedpersonen i Wonderboy av Henrik Langeland. Han er glad i klokker og sitter alltid på rad en ;)
 
Regner med du også har lagt merke til foretaksnavnet som rent formelt står bak Tidssonen?
;)
Jeg visste at det var noe kjent med det, men at jeg ikke helt har klart å putte fingeren på hva det var. Er en stund siden jeg har lest boken :)
 
Hehe, det der har jo vært noe jeg har humret over en stund.

Bare unngå slutten på wonderboy så blir dette riktig så fint ;)