Dagens klokke

Fin temperatur på verandaen idag :)
11042011579.jpg

Endelig tilbake fra Service

Tipper denne blir limt til armen en stund:cool:

IMG_1418.jpg

Beklager drittbilde. Tatt med mobilkamera
Anstein

Fikk meg nye spring bars i dag, så da ble det reim på Datejust. Får se om jeg ikke bør skaffe meg ei uten lys søm og med litt mindre padding etterhvert..

5609595609_7b9656a92c_o.jpg

Mye flott her som vanlig. Det AP-monsteret var jo en frisk knyttneve i trynet :mrgreen:

Lite å velge på her i gården, men nå har rød snø-speedyen en bror på vei fra Australia. Den eneste verdensdelen jeg ikke har fått klokke fra nå er Afrika. Lurer på å hente min neste fra Nigeria....

L1000373.jpg

platon: Hadde vært kjekt om du hadde skrevet en review. 20 års-bruk av en COMEX er ikke akkurat hverdagskost her inne. Masse bilder er påkrevd ;)

Gjerne skriv litt om samarbeidet mellom Rolex og Comex også :)

Hmmmm, en reviw du....er ikke helt sikker på hva jeg skulle skrevet der gitt..:?:
Masse bilder blir ikke noe problem så det skal jeg få lagt ut når jeg har fått kamera ned fra hytta.
Poster det da vel helst under " Rolex" delen av forumet (kanskje vintage?)

Skulle gjerne skrevet mye og mangt om samarbeidet med Comex, men er redd for at jeg ikke kan så mye mer enn det man finner med et enkelt google søk. Det jeg imidlertid gjerne deler er litt om opphav, hvilket årstall jeg tror denne er produsert, issue nummer ut fra serienummeret, hvor mange jeg tror er produsert totalt osv. Håper da også selvfølgelig at noen av deres kloke hoder har noe supplerende infor og eller kan bekrefte avkrefte mine antagelser...
Men det får bli i påsken.
Nå bytter jeg imidlertid ut klokken med en pulsklokke den nærmeste timen.
God Kveld!
K

Ja takk, alt dette. Utrolig spennende å høre at du har en slik rakker som du har hatt med deg på fanteri i 20 år. Håper bare du har tatt en kjapp verdivurdering av luringen, disse har en tendens til å være ganske verdifulle ;).

Gleder meg til å lese litt om historien til denne her uansett tilfelle!

Kveldens nye tid taker.

Kom hjem ikveld og jammen ventet ikke denne på meg. Først et skudd i skummring, så rett på armen. Kjøpt av en av TS's eminente medlemmer.

Tutima-1.jpg

Frode.