Dagens klokke

God påske, alle sammen!

3777553a.jpg

Gårsdagens middag:

Fredag-1.jpg

Og så 3 ikoner :D

Icons-2.jpg

Deretter ble de nattkino, uten å skifte klokke. Skandale :(

Kino.jpg

Skrekk og gru for en drittfilm. Men det var dette med "smak og behag" da ;)

Frode.

Gratulerer, Frode :)

Er det Evolve vinga du har handlet? Med eller uten Cinch?

Hjemme i fedrelandet er det påskefeiring med pinnekjøtt på menyen idag, og ribbe i morgen. Jula varer trossalt til påsken :p

Evolve + singel tank adaptor (2 winger, en for singel tank og en for dobbelt sett) + Cinch + extra padding varianten. Pluss litt lommer etc. etc.

Frode.

Deilig med ny Breitling i dag :) Håper jeg kan slå meg til ro med denne :confused:
b59a601a.jpg

Bikkja er sliten etter en deilig lang tur i solen :)
cfe8655c.jpg

5513 på tur

I dag var det kun de mest entusiastiske påskegjestene våre som brukte skia. Selv gikk jeg på beina i tidvis knedyp "slush".
2304-3.jpg

IWC 5001 i påskesol

Mitt aller første bilde her inne, av min 9 mnd gamle baby. Tatt på terrassen i dag. God påske, folkens!

Skjermbilde2011-04-23kl190735.png

..og et til..

Sorry, ble litt triggerhappy her. Måtte bare legge inn et bilde hvor det faktisk ser ut som om det er sol. Som det jo er. Eller var.

Skjermbilde2011-04-23kl195351.png

Thirty years old....

Nydelig Portoguese Kristian76!

PS: En kompis kom hjem fra Skottland med en hyggelig overaskelse til meg
idag. Dagens klokke er forøvrig en Constellation Piepan...

IMG_4619.jpg

Fortsatt god påske alle på TS

Etter å ha vært med en kamerat på Living og sett ham bruke 50' på sofa (tenk så fin klokke det kunne vært...) måtte jeg rekreere på terassen min med pils og grilling i det vanvittig flotte været.

rolex submariner date 23.04.2011 by NnaitsirhC, on Flickr

(Klokken sitter egentlig fint på håndleddet, ble bare litt most av lommen ser jeg nå)

Blir gal

Jeg er ganske ny her, men blir ikke dere andre også helt gale av å klikke gjennom disse trådene? Herregud så mange fine klokker (og sykt bra whisky..). Kjenner det rykker i kredittkortet...

Fortsatt god påske, folkens! Og ja takk til flere bilder!

Jeg er ganske ny her, men blir ikke dere andre også helt gale av å klikke gjennom disse trådene? Herregud så mange fine klokker (og sykt bra whisky..). Kjenner det rykker i kredittkortet...

Fortsatt god påske, folkens! Og ja takk til flere bilder!

Nå er jeg heldigvis ikke så glad i whiskey, men merker at det napper litt i kredittkortet når jeg blar gjennom sidene her ja. Uten at klokken din er et unntak, lekker IWC.

God påske ja!