Dagens klokke

Har hatt gleden av å ha denne på armen i noen minutter idag :)
24042011606.jpg

Er vel ingen tvil om at det må bli en Radiomir da?
 
Prøvde gummireima fra Marathonen på Doxaen. Det var jo ikke så verst, bortsett fra litt klumpete rundt barrettene. Doxa vintage gummireim er herved bestilt! Nå er er alle klokkene mine uten lenke, og skapet fullt av lenker. Finner ut nye ting om meg selv hver dag :p

L1000427.jpg
 
Vel overstått påske alle TSer! Med to små barn å løpe etter i påsken, er det deilig å være på kontoret igjen - misforstå meg rett ;) :)
I dag er det Speedy på ny Hirsch-reim. Veldig fornøyd. :)

IMAG0855.jpg
 
Påsken er over

Påske ferien er over. Gårsdagens "last supper" før avreise til gamlelandet. Tysk middag og tysk klokke - vel, junior sitt eksemplar er ihvertfall sammenskrudd i Tyskland.

Tysk-middag.jpg


Frode.
 
Enig med Anders om uret ditt, Justandreas!
Sjelden sak!

Flagship på meg i dag. Har også hentet DJ'en fra lynservice med skiveskifte.
Den kan skimtes i bakgrunnen. Merk chronometercertifikatet...:D

e4d166c2.jpg


Edit: dagens #II. Kunne ikke dy meg.

dca1f213.jpg
 
Enig med Anders om uret ditt, Justandreas!
Sjelden sak!

Flagship på meg i dag. Har også hentet DJ'en fra lynservice med skiveskifte.
Den kan skimtes i bakgrunnen. Merk chronometercertifikatet...:D

Takk takk, var et impulskjøp. Men etter noen timer med den på armen har jeg blitt god venn med den :)

Liker veldig godt Flagship uret dit, enkelt og pent.
Den er nok på min lange ønskeliste :)
 
Skjønner at du kan lide valgets kvaler ganske ofte Frodo;)

Pen Ingenieur thomaswi!

Navitimeren er tilbake på rem for tiden.

c30153e2-d72e-ec2c.jpg
 
Grom Doxa! Som eier av en 750T GMT Professional burde jeg ha vært litt mindre bedagelig, og skrevet en review av min.. Gleder meg til å se ditt review :)
 
Pen sak, men hvorfor med skiveskifte? (for meg se den lik ut den forrige)

Små nesten usynlige forskjeller som betyr mye for en klokkeidiot som meg.:mrgreen:
Nå er den perfekt!
Fikk forresten boks + manglende papirer til 14270'en min.
Nå er den komplett med alle papirer inklusive chronometer sertifikatet og inner/ytterboks! Heeeeelt nødvendig!:mrgreen:
 
Dette må du forklare nærmere:D Kan man få
ordnet nye papirer?

Neida. Men booklet, instrusjonshefte, datokort og garantibeskrivelsen er generell for de ulike modellseriene og kan kjøpes brukt. Finnes masse på bukta. Det eneste man må ha fra opprinnelig er chronometersertifikatet. Og det hadde jeg. Så nå er den perfekt!