Dagens klokke

3 TS'ere på vei til "40 års jubileum" ;)

Mer kommer...

45cc5b51.jpg

Mange i pappaperm om dagen. Nå er eldste levert i barnehagen og minsten har sovnet. På tide med litt kvalitetstid alene for far.

02ac593e.jpg

Klokken er 0835 og du er klar for litt kveldstid? Får håpe du blir edru igjen til ungen skal hentes i barnehagen da:p

Sitter og tar en kaffe og aner fred og ingen fare, så får jeg plutselig besøk fra oven. Han hadde det travelt, så bilder ble så som så..

5434ce1a-a16b-7cf9.jpg

Klokken er 0835 og du er klar for litt kveldstid? Får håpe du blir edru igjen til ungen skal hentes i barnehagen da:p

:p:p Lurte på om noen ville reagere på et kjøkkenglass med whisky på formiddagen. Som nevnt før ingenting som passer til sigar som et glass eplejus så jeg tror jeg er trygg. Sterkere drikke får vente til i kveld.

Unboxing........... neida!

Unboxing foregikk i bilen på vei fra AD, ventet lenge på denne. ;)
Meget fornøyd! :)
Ble med dato pga teflonhjerne og at den vil bli brukt som en daily beater.
Sorry for "crappy" foto, ting gikk litt fort.
Personlig synes jeg dette er et verdig innlegg nr. 100 for min del.

Redigert:
Gratulerer med en lekker klokke! Dato er en fordel ja, jeg går stadig rundt å lurer selv.

Fantastisk klokke og flott bilde, Helsvett.

Gratulerer!

Dette er den ene av de tre som foreløpig er under vurdering som 50-årsklokke - og selv om jeg har lyst på en uten dato så kan jeg ikke akkurat påstå at den skjemmer klokka.

Fantastisk klokke og flott bilde, Helsvett.

Gratulerer!

Dette er den ene av de tre som foreløpig er under vurdering som 50-årsklokke - og selv om jeg har lyst på en uten dato så kan jeg ikke akkurat påstå at den skjemmer klokka.

Om du tar noen 1000-lapper av prisen får du den uten dato (men det viste du sikkert)

Nope, oppfattet det slik at den uten dato var utgått - på dato:D
Takk for infoen - og til alle andre her inne: Ta det aldri for gitt at jeg vet noe som helst :mrgreen:

Kan se ut som om du har helt rett. Jeg er ikke så "up to date" på longines fronten, men etter litt googling finner jeg mye synsing om at de har sluttet med no daten. Dessverre for mange.

Unboxing foregikk i bilen på vei fra AD, ventet lenge på denne. ;)
Meget fornøyd! :)
Ble med dato pga teflonhjerne og at den vil bli brukt som en daily beater.
Sorry for "crappy" foto, ting gikk litt fort.
Personlig synes jeg dette er et verdig innlegg nr. 100 for min del.

Grattis, pent ur.