Dagens klokke

....og jeg er sinnsyk.
Og nå fikk jeg "go to gate".

05dbd414.jpg
 
Speedy

Dagens Speedmaster på tur med bikkja. Nydelig vær! Skodd med Maratac Zulu nå om dagen, superkomfortabelt i sommerværet.

IMG_0144.jpg
 
Jeg er grønn av misunnelse. Dødsfin klokke !
Jo takk, denne er jeg særs fornøyd med. I løpet av sine fire år har den blitt godt brukt, men holder definitivt stand :)

Jeg går ut i perm på mandag. Min tredje og siste. Kanskje vi skulle ta en mini gtg med barnevogn?

Selvfølgelig må vi ta en mini gtg, frodo, det hadde vært meget hyggelig! Kanskje jeg endelig får se en milsub på annet enn bilder ;)
Som du vet har jeg tatt mine tre små i ett jafs, så vi må finne et sted med plass til vårt rullende freakshow av en barnevogn. Men temperaturen er i anmarsj, så forhåpentligvis kan vi finne et sted med uteplasser :cool:

Vi PM-er etter hvert om når og hvor!
Ha en finfin siste arbeidsuke før "ferien" din begynner!
 
Selvfølgelig må vi ta en mini gtg, frodo, det hadde vært meget hyggelig! Kanskje jeg endelig får se en milsub på annet enn bilder ;)
Som du vet har jeg tatt mine tre små i ett jafs, så vi må finne et sted med plass til vårt rullende freakshow av en barnevogn. Men temperaturen er i anmarsj, så forhåpentligvis kan vi finne et sted med uteplasser :cool:

Vi PM-er etter hvert om når og hvor!
Ha en finfin siste arbeidsuke før "ferien" din begynner!

Glimrende!:D
 
Gammel men fin

En gammel Breitling fra 50'tallet.
Var vel fra før den tiden de var populære :)
Den trenger litt service, så den blir dessverre brukt lite.

154j0w2.jpg