Dagens klokke

den par uker gamle doxa'en har sluttet å gå, så må bruke dette dritet en stund fremover:mad:

IMAG0088.jpg
 
Det er lørdag og du kommer deg opp klokken 08. Friskt!


Jeg har byttelånt denne med en kompis. Og den blir her i huset.:D
Etter en laaang og regnfull natt, smilte jeg til meg selv hver gang jeg så på klokka. Synes størrelsen er finfin. Og så er det deilig med en klokke som ikke bygger så mye i høyden. Vurderer en shine...?


L1020640.jpg
 
Ute med minstehunden i "morronråkk" og med UN på armen.
Denne har fått WT døgnet rundt i nær en uke nå, kun avbrutt av 2 timers hvile pga oljeskift på MC`r.
Er fortsatt så fornøyd som jeg tror det er mulig for meg å bli, den har kun endret seg 1 sek så den går jo greit også.
Morsomt når det blir en "innertier" til tross for at jeg kun hadde sett klokken på bilder før jeg fikk den.
Den satte seg liksom fast i "hjernebarken" første gang jeg så bilde av den.

110611.jpg
 
Hva er vel en regntung lørdags ettermiddag uten aviser og et flott ur på armen :D
Crappy mobilshot, men det var alt jeg gadd.

002-3.jpg


Artig detalj er at det står skrevet "DATE" der dagen normalt ville stått om det var en DD.
Vet forresten ikke mye om dette uret, og det er sannsynligvis like greit :D
 
Min kjære baker scones mens jeg bedriver husrydding og -vask. Til et slikt playboyliv duger bare Audemars ;)

Klokkebilder619.jpg


Klokkebilder617.jpg
 
Skogstur med hunder og fiskestang i Aurskog-Hølands dype skoger ga 2 pene ørret.
Denne tok jeg og fruen tok en som var litt større, heldigvis, hun er mye lettere å ha med å gjøre hvis hun får den største. :D
LLD fikk være med etter en uke i winderen, vet jo aldri om man plumper uti så vanntett 300m bør det være.
Digger denne klokka også! 8)

LLDrret.jpg