Dagens klokke

Hongkong spesial fra helenarou. Kjøpte denne for å prøve om Deepsea passer meg siden alle klager på at den er topptung. Den gode nyheten er at klokka sitter som støpt på meg.
3e10b6da-edab-5a2d.jpg

God morgen, mandag og fri....... kan bli vant til dette tror jeg.
Ønsker alle her en riktig god dag, været her ser ihvertfall ut til å bli fantastisk!
Etter et hurtigdykk i klokkekofferten har jeg foreløpig endt opp med denne på armen.
Blir skogstur med hundene, fiskestang og badebukse idag, kanskje denne får WT?

Redigert:
God morgen, mandag og fri....... kan bli vant til dette tror jeg.
Ønsker alle her en riktig god dag, været her ser ihvertfall ut til å bli fantastisk!
Etter et hurtigdykk i klokkekofferten har jeg foreløpig endt opp med denne på armen.
Blir skogstur med hundene, fiskestang og badebukse idag, kanskje denne får WT?

Er ikke overbegeistret over klokker med mye krimskrams på skiva, men denne var jo riktig så fin. Spør jeg dumt om jeg spør om det er mekansik verk i denne?

Er ikke overbegeistret over klokker med mye krimskrams på skiva, men denne var jo riktig så fin. Spør jeg dumt om jeg spør om det er mekansik verk i denne?

"Desverre" quarts.
Men.... den tåler j.... mye juling, er vanntett 200m og går som en klokke.
Er også titanium noe som gjør den lett og utrolig behagelig på armen, som skapt for røffe aktiviteter.
Tror jeg må ha med LLD`n også, det er den jeg pleier å få fisk med. (Overtroisk..... kanskje) :)

Pinseslutt, og deler av reisefølget er klargjort for retur.

Har hatt en hyggelig "ménage à trois" denne weekenden (vel, nå det kommer til ur, kan det sannelig føles slikt iblant...).
Uansett; - lett sirkulasjon til hvert sitt bruk med disse tre. ;)

2cceb2e1.jpg

En avslappende langhelg avsluttes med litt underholdende konsollspilling! Supleres med maritimt på armen ;)

3e10f9f1-12b4-61b0.jpg

Stille og fredelig i en bukt i går kveld, bare et par svake gapskratt fra et bål i det fjerne
L1000731.jpg

Kaffen er inntatt og fruens første WS er et faktum
L1000737.jpg