Dagens klokke

Hei, lille venn.

P6201109.jpg
 
Mitt første innlegg

OBS - OBS: Selvsagt ble det kluss med førsteinnlegget til Secondman. Vi var begge innlogget på samme pc og dermed var det gjort. Dette er altså Secondmans første innlegg og ikke mitt. Sorry Secondman.

Hei alle sammen.
Klokka har vært med på double ws sammen med fatter'n (Minuteman), men nå står både jeg og klokka på egne ben.
Hilser fra Spania, hvor jeg koser meg med coke og oliven :)

Secondman

036.jpg
 
Skrudd litt Citroën DS med en kompis i dag, han har et par-tre stykker. Denne saken sitter i dashen på den ene kjerra hans, en ID 19 Break :)

IMG_0188.jpg
 
Velkommen til galskapen, Secondman! Det er godt å se at Seikoen får luftet seg skikkelig, det har den fortjent etter altfor lang tid i skapet. Sitter som et skudd!

Ser ut som du, faren din og klokkene deres har det helt greit der nede :)

IMAG0253.jpg
 
Bra jobbet karer!
@Semmern: jeg hadde for noen år siden en vintage Alfa Romeo med Jaeger instrumenter. Det gir en så unik, nesten trafikkfarlig følelse å titte ned på klokkene med den deilige logoen!
Det ble forøvrig Jaeger på meg i dag.:D

c50de78c.jpg
 
Skrudd litt Citroën DS med en kompis i dag, han har et par-tre stykker. Denne saken sitter i dashen på den ene kjerra hans, en ID 19 Break :)

ID Break, det er ganske sjeldne saker.
Hadde selv en DS 23 Pallas med halvautomat og helskinn. Flott vogn. Angrer på at jeg lot den gå for 15K en gang midt på 80-tallet...
 
Både klokkene og bildene dere tar gjør denne tråden til en stor glede å lese - et høydepunkt :)

I dag blir det Speedy på Hirsch. Koser meg også med litt på Wimbledon (mens jeg jobber) ;)

IMAG1074.jpg
 
Bra jobbet karer!
@Semmern: jeg hadde for noen år siden en vintage Alfa Romeo med Jaeger instrumenter. Det gir en så unik, nesten trafikkfarlig følelse å titte ned på klokkene med den deilige logoen!
Det ble forøvrig Jaeger på meg i dag.:D

c50de78c.jpg

Ahhhh-....... :)
Blir sikkert upopulær hos mange her nå, men mener din Memovox er sonens absolutt peneste klokke.

Blitt min foreløpige grail, men skal nok ikke kjøpe noe JLC før jeg er i fast jobb og ferdig med masteren. Ennå noen år til:(
 
ID Break, det er ganske sjeldne saker.
Hadde selv en DS 23 Pallas med halvautomat og helskinn. Flott vogn. Angrer på at jeg lot den gå for 15K en gang midt på 80-tallet...

Jepp, den er det ikke så mange av. Syns den er litt rar egentlig. DS er jo et vakkert design, men Break'en er litt så som så i forhold..hehe.
En av mine drømmebiler er forøvrig en SM :D
 
Ahhhh-....... :)
Blir sikkert upopulær hos mange her nå, men mener din Memovox er sonens absolutt peneste klokke.

Blitt min foreløpige grail, men skal nok ikke kjøpe noe JLC før jeg er i fast jobb og ferdig med masteren. Ennå noen år til:(

Takk! Den er enda flottere i virkeligheten og en nytelse å ha på armen.:D