Dagens klokke

Endelig. Breitling B01

bilde222.jpg
 
En hilsen fra bassengkanten :D
Jeg har visst behov for en diver ;)

045.jpg



Photos by Minuteman

Tøft bilde, men vet ikke helt om jeg skjønner hva som foregår... Er du over vann?


Alaskaen er tilbake på favorittreima! Merkelig med den grå natoen. Ser kjedelig ut på alle andre klokker jeg har prøvd, men forførende på Alaskaen.

L1000809.jpg
 
Lekker klokke! Likte gulvet i bakgrunnen også. Her på kontoret kjører vi sykehusblå linolium. Ikke like lekkert.

Det er et sinnsykt lekkert skipsgulv. Ekte saker, skrudd med treskruer...
Mykeste treverket jeg noen gang har hatt under føttene.
Fantastisk for arbeidsmiljøet!:D
 

Da var den her, må også sjekke bloggen!! Kul kul klokke:D


Kul! Den har jeg hatt lyst på lang tid:D

Og så var det no surprise her, kjöpte meg til slutt en Sub-C da de gamle pleksi gjengen begynte ta mye mye riper med unger og jobb og sport. Gått og lurt noen dager på likvel om den skulle "stay or go" men fyttikatten hvilken klokke:D:D Den blå lumen i mörkret, keram-bezeln som blir litt grå i spesielt lys , nesten som en "faded insert" dennne blir en keeper. Takk til forummedlemen som fikk meg å behålle klokken og gratulerer med din:D you know who you are;)

sub-c.jpg
 
Det er definitivt dagens høydepunkt å sveipe innom "dagens" her på TS. Kaffekopp, drittvær, Reiseradioen....tror det blir bowling med ungene i dag...
God midtsommer folkens :)

 
Rolex, GO, PO og ploprof, og det er ikke lunsj ennå. "Dagens klokke" kommer til å sende meg rett ut i økonomisk uføre.

Hva med å vise frem noen spreke mango og swatch-klokker sånn at jeg slipper å selge bilen og slutte å betale husleie? ;)