Dagens klokke

Du sprer virkelig eder og galle på forumet her. Alltid vært takhøyde her , men håper virkelig du får lit tyn nå.
Tror du virkelig jeg tar meg nær av det? Ja, det er forferdelig at andre ikke liker ens valg, men slik er det. For meg er rose gold Rolex grusomt og HARRY. Man bør ikke være så nærtagende og hårsår særlig da ikke på et klokkeforum på nettet. Noen kjører Fiat andre kjører Lamborghini. Du skriver "Håper virkelig du får lit tyn nå" Hva i all verden mener du med det? Takhøyde her??? Nei langt i fra. Du lar deg hisse deg opp for en annens mening. Vel, vel...lykke til og slit med helsa.
 
  • Liker
Reaksjoner: mannensomikkekunnele
Tror du virkelig jeg tar meg nær av det? Ja, det er forferdelig at andre ikke liker ens valg, men slik er det. For meg er rose gold Rolex grusomt og HARRY. Man bør ikke være så nærtagende og hårsår særlig da ikke på et klokkeforum på nettet. Noen kjører Fiat andre kjører Lamborghini. Du skriver "Håper virkelig du får lit tyn nå" Hva i all verden mener du med det? Takhøyde her??? Nei langt i fra. Du lar deg hisse deg opp for en annens mening. Vel, vel...lykke til og slit med helsa.

Ta det rolig @velociraptor
Basert på dine innlegg kan jeg virkelig ikke tro at det er noen her på forumet som tror du tar deg nær av en slik kommentar. De fleste vil tro du heller får en hard en av å kanskje ha klart å erte på deg ett eller to forummedlemmer..

PS! Jeg har gullring i nesen også.. i fall du lurte på det. Ref. din tidligere kommentarer om de som har Rolex i roségull..

La oss komme tilbake på sporet og heller poste bilder av dagens klokker.
Foreslår at @velociraptor viser noe som er hakket mer mainstream og «kult» enn det en gammel gubbe som meg har på armen :)
 
Redigert:
IMG_20180917_224222_201.jpg


Oldfaitful!;)