- Medlem
- 2. mai 2009
Tror du virkelig jeg tar meg nær av det? Ja, det er forferdelig at andre ikke liker ens valg, men slik er det. For meg er rose gold Rolex grusomt og HARRY. Man bør ikke være så nærtagende og hårsår særlig da ikke på et klokkeforum på nettet. Noen kjører Fiat andre kjører Lamborghini. Du skriver "Håper virkelig du får lit tyn nå" Hva i all verden mener du med det? Takhøyde her??? Nei langt i fra. Du lar deg hisse deg opp for en annens mening. Vel, vel...lykke til og slit med helsa.Du sprer virkelig eder og galle på forumet her. Alltid vært takhøyde her , men håper virkelig du får lit tyn nå.
Tror du virkelig jeg tar meg nær av det? Ja, det er forferdelig at andre ikke liker ens valg, men slik er det. For meg er rose gold Rolex grusomt og HARRY. Man bør ikke være så nærtagende og hårsår særlig da ikke på et klokkeforum på nettet. Noen kjører Fiat andre kjører Lamborghini. Du skriver "Håper virkelig du får lit tyn nå" Hva i all verden mener du med det? Takhøyde her??? Nei langt i fra. Du lar deg hisse deg opp for en annens mening. Vel, vel...lykke til og slit med helsa.
AMEN...sa presten, så fulgte menigheten efter.Jeg ble oppdratt slik at hvis man ikke hadde noe hyggelig å si så kunne man holde det for seg selv. Og for ordens skyld så er det absolutt ingenting ved en rosegold daytona som er grusomt, det er bare klasse. JM2C
Lekkert
Ha ha ha haFor meg er rose gold Rolex grusomt og HARRY.
Det er så bra at du av alle lar deg provosere lille mann. Husk at vi bader i samme tjern om sommeren. HABAHABAHABA.Ha ha ha ha
...sa han som kanskje er den desidert mest HARRY, som jeg kan huske å ha postet noe her på sonen - noen gang.
Provosere?! - nei langt ifra, jeg lar meg underholde stort, ler så jeg risterDet er så bra at du av alle lar deg provosere lille mann.