Dagens klokke

Er for tiden i India, og må si landet er en opplevelse! Maten er god, alle vil ha penger...

Selv om bare en halv prosent av alle indere potensielt er villige til å kutte av deg armen for den klokka, så er det allikevel omkring en folkemengde på størrelse med innbyggertallet i Norge som vandrer rundt med skarpslipte kniver.

Vær forsiktig - and beware of the elephants :D

@Sponon:
Kommentar overflødig...
 
Blir sittende på armen en stund denne.:p

a75cd6d8.jpg
 
Perfected by the sixteen men of Tain

Etter en lang dag på jobben er det deilig og komme hjem og fokusere på de
viktige tingene;)

IMG_5206.jpg


Whiskyen er forøvrig en 10y.o Glenmorangie single malt som jeg lett kan anbefale,
et godt kjøp til under 500,- En fin hverdags-whisky. God helg til alle på TS
 
Etter en lang dag på jobben er det deilig og komme hjem og fokusere på de
viktige tingene;)

Whiskyen er forøvrig en 10y.o Glenmorangie single malt som jeg lett kan anbefale,
et godt kjøp til under 500,- En fin hverdags-whisky. God helg til alle på TS

I fare for å gjenta meg selv; jeg elsker vintage. Inspirerende bilde. Inspirerende drikke.:cool:
 
Begynner dagen med denne som ikke har fått WT på en stund.
Eterna KonTiki Chrono
I bakgrunnen sitter min flatcoated retriever som heter Reidar, på skjæret sitt.
Herlig vær, håper dere andre har tilsvarende.
Ser også at klokken er 12 t feil, datoen har ikke skiftet enda, rettes umiddelbart! (at det går an, huff)

 
Redigert:
Skiftet til denne gode gamle nyservede sliteren når vi skulle på handletur til Skjærhallen.
Er og vil nok alltid være en av mine kjæreste klokker, tenk at jeg har hatt denne ute for salg en gang,
bevistløs i gjerningsøyeblikket!
Skjer ikke igjen, keeper! :D

 
Redigert:
For å syte litt; kom hjem fra 14 dager i Hellas til en strømløs leilighet. Hvilket igjen fører til at den stappfulle fryserern med kjøtt var tint. Indrefiletene og andebrystene fløt om hverandre. Bruker derfor dagene på å vakse kjøleskap og fryser. Så da ble det et provisorisk "kjøleskap" i vasken. Tiden flyr også når man må gå i butikken for hvert måltid.

25062011157.jpg


Lunch?

CIMG1359.jpg

CIMG1358.jpg