Dagens klokke

I dag feires sommeren! Mogens venter bare på gjestene..!

536ca562-1035-f64d.jpg
 
Når man skal tilbringe en lørdagskveld alene, hva gjør man da? Venligvis er svaret alkohol, film og sofa, men en junikveld er en altfor vakker ting å sløse bort. Så jeg tok med meg en matpakke, en flaske you-wont-belive-its-not-beer og fiskestanga. Det ble ikke så mye som et napp, så den støreste nytelsen kom nok fra utsikten og det faktum at jeg er en heldig mann som kan sitte på et svaberg og kikke utover en fredelig del av verden med en Daytona på armen. Skal ikke så mye til :)

Klokkebilder624.jpg


Klokkebilder630.jpg


Klokkebilder627.jpg


Klokkebilder622.jpg
 
4 legender - Longines Legend Diver, ABU Ambassadeur, Stingsilda, og min 25 år gamle "Gaula" stang fra Asbjørn Hørgård som fortsatt gjør en utmerket jobb, synd de ikke leverer samme kvalitet idag.
Fy f.... for en herlig dag!

 
Redigert:
Herlige bilder, Anders og Helsvett:)

den støreste nytelsen kom nok fra utsikten og det faktum at jeg er en heldig mann som kan sitte på en svaberg og kikke utover en fredelig del av verden med en Daytona på armen.

Jeg har fisket laks idag, med samme resultat (men uten kamera) og har tenkt i samme baner. Det er godt å være norsk, og vel verd å huske på innimellom :)
 
Min første klokkeboks

Minuteman (fatter'n) og jeg var ute og shoppet i dag da vi fant en fin og rimelig klokkeboks. Minuteman kjøpte seg en orange skinnreim til sin Monster og jeg kjøpte meg også en ny reim. Jeg skal på sommerleir og venter med å montere den nye reimen til jeg kommer hjem.

036-1.jpg
 
Fantastisk klokke

Skiftede til dette sidst på dagen:

1968nnnnnnnnn145010OmegauhS865uret2.jpg


1968nnnnnnnnn145010OmegauhS865frasi.jpg


Så kan vi køre en tur - og holde øje med tiden!

vh BaunDK

Hei,

Denne klokken tiltaler meg veldig. Mulig det er det faktum at den er laget for å brukes til bil kjøring, men det er ikke bare det utelukkende aleine. Klokken er veldig ren i design og pen å se til. Cool faktoren er uansett høy, mener jeg :)

Hvor bør jeg lete hvis jeg vil køpe et slikt ur og hva er en god pris?

-Christer
 
Morgenens er Alpinist på mesh, fortsatt litt i tvil om kombinasjonen, men gir den en sjanse.
Når Norge viser seg fra denne siden finnes det ikke bedre sted å være! 8)
Mulig en Patek på armen hadde gitt ytterligere løft? Hmmm... skumle tanker!

 
Redigert:
Ferdig med å slå gresset rundt hytta, en syssel som min gode gamle og behagelige Certina DS podium titanium fikk være med på. Denne ble innkjøpt til min første Sør-Afrika tur for snart 10 år siden, var skeptisk ifht å ha dyrt ur på armen. Liker designet og den går som en klokke. (bortsett fra ikke-flytende sekundviser) ;)


Blir mye samme bakgrunn for bildene her på hytta, men sånn er utsikten! :D
 
Redigert:
Den klokken der er for fin til å dykke med, så jeg foreslår at du sender den til meg så jeg kan passe på den! :D

Neh.. Denne tar toolwatch til et nytt nivå. Lyser litt på klokka, og lumen varer gjennom hele dykket. Lettlest som bare det. Bezelen var lett å operere med tørrhansker. Men må innrømme jeg var veldig påpasselig. Ikke en klokke jeg vil herpe. Går nå +3 sekund siden tirsdag. Not too shabby :)

Den får roe seg idag da. Tar med UXn idag.

Ha en strålende søndag :)