Dagens klokke

Det ligger forresten en LLD no date ute på bukta nå og det er like før "order now" og "enterknappen" trykkes.
Tja, du får en ny til samme pris MED moms inkludert på urverket.no så å kjøpe fra bukta er vel ikke så smart med denne? Forutsatt at det er den til 1.890 + 60 $ i frakt?

Idag ble det med lenke.

Kul klokke, Boro. Hvis du forstørrer bildet før du legger det ut så er det litt enklere for andre å se hvilken klokke det er ;)

922422.jpeg

Boro, hvis du forstørrer bildet før du legger det ut så er det mye enklere for oss andre ;)

Kul klokke forresten :)

Hu hei, det skal jeg prøve å få til neste gang :D Jeg brukte bare den linken som bildr anbefalte til forum, men det ser mye bedre ut med stort bilde. Takk for tips!
Mange takk, er superfornøyd med klokka :)

Tja, du får en ny til samme pris MED moms inkludert på urverket.no så å kjøpe fra bukta er vel ikke så smart med denne? Forutsatt at det er den til 1.890 + 60 $ i frakt?

Det var den jeg tenkte på, ja.
Trodde rett og slett at ny nodate ikke lenger var tilgjengelig og har kun vært på utkikk etter brukt. Takk for tipset, nå gjelder det bare å iverksette operasjon "lure-kjerringa-til-å-tro-at-denne-ikke-koster-noe-og-at-den-bare-lå-og-slang-blant-noe-skrot".

Mest sannsysynlig blir det vel noen modige tårer også i fremtiden, da jeg har "bestemt" meg for å ikke kjøpe flere klokker før det store kjøpet er i boks ;)

Kjerringa er kunstner og dette er et selvportrett hun har laget.
Bra det er puppene til kjerringa du kommenterer og ikke klokka.

Men sier du no' dritt om klokka mi bli jeg sur :D

Om det er Railmasteren som Urmaker Jackobsen har (nå: hadde) i butikken, så tror jeg denne nå er blitt solgt. Jeg gikk lenge å "sikla" på denne. Den ble satt ned 30% sammen med en haug andre klokker, og forsvant.... Rett framfor nesen min :(
Jørgen (som mannen bak disken heter) skal nå bare satse på Breitling.

Hahhh.....han tilbød meg den med 10% rabatt...det syntes jeg var = ittno.
Jeg kan bli interessert på 25-30% sa jeg, da jeg visste han skulle slutte med Omega og det ikke var et 100% perfekt eksemplar.
Så gikk den med 30% likevel....nesten litt irriterende.

Gårsdagens, men det får gå:

P7060046-2.jpg

P7060060.jpg

P7060063.jpg

Jeg er nokså sikker på at jeg er den aller første som har stått i elven og tatt bilde med fokus på et armbåndsur.

apro250609.jpg
[/QUOTE]

Hei.
Utrolig pen disse klokkene;)... Jeg vurderer en slik selv og lurer på det med service på disse. Må klokken sendes til utlandet ? eller kan norsk AD ta service ? Det ligger en helgull på Finn.no med en god del bruksspor,hvordan er det og polere/behandle gull kontra stål ?
Beklager dobbel post,men den første bare lupet og snek seg inn da jeg prøvde en gang til....

Mvh
Timebandit

Banner i kjerka, dette er både en Invicta og en Rolexetterligning og attpåtil quartz.
1012.jpg

Men jeg liker klokken, den er 40x10 og veldig behagelig. Fargen er litt spesiell, egentlig mer kongeblå enn bildet viser. Jeg kjøpte klokken av ren uvitenhet, men den er en grei summerbeater!