Dagens klokke

Mathfjeld, keep it clean. Et vakkert ur som ditt fortjener at du legger enden på innsiden.
Tom

Jeg har gjort det nå, og jeg skal ha den på innsiden i natt :) Sover med joggebukse...

Den bezelinsert'en må du fortelle mer om.:D
Aftermarket?

Jepp, så aftermarket som du får det. Litt i mot modifisering av en alt perfekt klokke, men i dette tilfellet ble resultatet så kult at jeg lukker øynene for prinsippet :) Insertet ble kjøpt på eBay og var ikke oppgitt å passe 14060, men med litt fikling og mye makt spratt det inn i bezelen.

Helson Shark Diver med sinnsyk lume.:D
dcc508c0.jpg

f8409d6f.jpg

Ingen skal komme her å si at jeg er med på å skape en overvekt av Rolex, her er nemlig dagens

28092011273.jpg

Nei, pokker, beklager med det var det ikke.
Her er dagens, ettersom denne var på armen i natt fikk den også være med på frokost

28092011270.jpg

Da frokosten var nede ble det byttet til en 20 år nyere sak

28092011271.jpg

Ha en flottflott onsdag folkens!

11456c26.jpg

Hvordan dere klarer å ta så bra bilder med telefonene deres er for meg uforståelig... Det er jo umulig å få fokus på rett plass..

Må...få....ut...frustrasjonen! Pokker ta lånemobilen, så dårlige kamera!
iphone4-en streiket, erstatningsmobil på vei, tar bare to uker. galaxy II - med et latterlig godt kamera, klarte jeg å miste i gulvet etter en uke, skjermen knuste selvfølgelig. Ca to uker før på ny skjerm er på plass. Blir så eitrende forbanna...... :mad:

Men lenken på AP-en er justert så nå kan klokken brukes. Det er jo et lyspunkt :p
2011-09-28112829.jpg

Må...få....ut...frustrasjonen! Pokker ta lånemobilen, så dårlige kamera!
iphone4-en streiket, erstatningsmobil på vei, tar bare to uker. galaxy II - med et latterlig godt kamera, klarte jeg å miste i gulvet etter en uke, skjermen knuste selvfølgelig. Ca to uker før på ny skjerm er på plass. Blir så eitrende forbanna...... :mad:

Men lenken på AP-en er justert så nå kan klokken brukes. Det er jo et lyspunkt :p
2011-09-28112829.jpg

Nydelig.
Faktisk så pen at det ikke bare gjør din dag bedre, min også.:D