Dagens klokke

Dagens klokke x2

Lett inspirert av Maradonna går jeg i dag med to identiske Rolexer. Må bare få satt på lenken på den ene igjen :D .

DSCN0495.jpg
 
krille skrev:
Ok, dette bli litt mye, og litt stor strap. Men, det blir knalltøft i bakken i vinter!

Orange monster på 22mm Maratac G10:
4135770710_1805566225_o.jpg


Har fått et par forbausede blikk i dag.....

Det hadde vel passet bedre med 20mm G10 ;)
 
norseman skrev:
Denne klokka som kom i dag, har prydet mitt håndledd i ettermiddag :)


DSC_4243kopi.jpg



DSC_4244kopi.jpg

Nydelig Orient 8) Det ser ut som finishen er meget bra og lenke/lenkelås ser ut til å være av bra kvalitet :D
 
norseman skrev:
Denne klokka som kom i dag, har prydet mitt håndledd i ettermiddag :)
Oi, se på den! Pen klokke! Har jeg rett i at Orient Star er den noe høyere divisjonen av Orientklokker med bedre urverk og finere finish? Som King/Grand Seiko er det for storebror?

Fortell gjerne mer om klokka!
 
Synes det er bare så sexy med "folded" 9315 bandet og superplexin var gång jeg hiver på denne, back to the 70s! :D
Rolex i Trondheim kan sine ting, denne 40år gamle saken håller bedre tiden (+-1sek/dag) enn min nye manifattura panerai 312 (+-2sek/dag)

5513sweet.jpg


003b.jpg
 
krille skrev:
norseman skrev:
Denne klokka som kom i dag, har prydet mitt håndledd i ettermiddag :)
Oi, se på den! Pen klokke! Har jeg rett i at Orient Star er den noe høyere divisjonen av Orientklokker med bedre urverk og finere finish? Som King/Grand Seiko er det for storebror?

Fortell gjerne mer om klokka!

Orient Star er til et andet marked end Orient. Ellers er de ens....
 
Til Krille.

Som ClausT skrev, så er det samme klokkene. De heter Orient Star i Japan, Orient utenfor Japan (el. omvendt).
Forøvrig synes jeg denne modellen er riktig lekker. Jeg har også en med hvit urskive.
 
KarlFr skrev:
Synes det er bare så sexy med "folded" 9315 bandet og superplexin var gång jeg hiver på denne, back to the 70s! :D
Rolex i Trondheim kan sine ting, denne 40år gamle saken håller bedre tiden (+-1sek/dag) enn min nye manifattura panerai 312 (+-2sek/dag)

5513sweet.jpg


003b.jpg

OK, hvor ble det av kredittkortet mitt? Fy fader så fet den der er... Blir nesten litt småkvalm av å vite at klokkebusjettet er skrapet for øyeblikket... VIL HA!