Dagens klokke

Anders: Jeg mangler de aller fleste! :D

Takk for komplimentet. Jeg liker klokken bedre for hver time som går. Det skal litt til for at denne ikke tar over som min dagligklokke nå tror jeg.
 
Tok av lenken for første gang idag, holdt på å drite på meg da det plutselig løsnet :eek: Men det gikk greit, ingen riper på lugsene og nå er den på Nato :mrgreen:

20091128-DSC_0233.jpg
 
Moore skrev:
Breguet Type XXI Transatlantique Flyback
..i går og i dag...

Moore: Min kone og finansielle rådgiver misliker sterkt at du publiserer slike sterke bilder i et forum jeg besøker. Absolutt nydelig Breguet.
 
HenrikTA: Gratulerer med ny gummireim. Ser veldig bra ut. Heritage er så sinnsykt pen. Venter i spenning på min gummi som er bestilt :mrgreen:

DJM: Panerai på lenke har jeg aldri sett før. Det var en fantastisk combo!
 
morini skrev:
Moore skrev:
Breguet Type XXI Transatlantique Flyback
..i går og i dag...

Moore: Min kone og finansielle rådgiver misliker sterkt at du publiserer slike sterke bilder i et forum jeg besøker. Absolutt nydelig Breguet.


Takker, Morini!
Og point taken, men jeg tror vi alle lever godt med slike bilder...... sånn egentlig 8)
(Og så får din bedre halvdel være kreativ i bokføringen om anledningen byr seg...) ;)

Sper på med et par til dersom det kan bli fart i sakene. Det er nemlig så altfor liten Breguet-familie her ute.... :D

BreguetTypeXXITransatlantique.jpg

IMG_7773-1.jpg
 
På tur med vår pubertale Jack Russel med stort markeringsbehov, her sleit han fælt ;)
IMG_0116.jpg


På armen: Tag Heuer Aquaracer Auto 8)
IMG_0136.jpg

IMG_0121.jpg
 
KarlFr skrev:
Goldfinger inspirert idag :D

bondstrap.jpg


bond-goldfinger.jpg
NÅ BLE JEG MISUNNELIG!!!
Med den store kronen.... 8) 8) 8)
Forøvrig synes jeg du har en alldeles fortreffelig samling med Rolexer!
Ønsker meg en 5513... 8)
 
Hadde behov for en morsom fargeklatt på hånden i dag da jeg må holde meg hjemme pga sykdom.

Både jeg og reversoen hviler...

P1020015.jpg

P1020011.jpg
 
Arild skrev:
Hadde behov for en morsom fargeklatt på hånden i dag da jeg må holde meg hjemme pga sykdom.

Både jeg og reversoen hviler...
Den første der så både sær og morsom ut! Fortell, fortell!
 
Helt sikkert like fornøyd som deg tombs ;)

Her er et par bilder til

DSC_4293kopi.jpg


DSC_4296kopi.jpg


DSC_4304kopi.jpg



På det siste bildet ligger det en annen Alpinist under; den med beige urskive.