Dagens klokke

Tag Heuer Monza caliber 36 på Nato.....
Usikker på om det er pent eller ikke ?

PA047818.jpg

Nettop hatt meg en fin tur på Lervik ur hvor kveldens lesestoff ble utdelt! Watchworld hadde desverre ikke funnet veien innom enda, men det var bare til å slappe av for melding skulle jeg få så snart bladet ble levert! Fantastisk butikk med fantastiske arbeidere:)

4fa054f1-334d-cc32.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Flott klokke, Frodo!
Jeg har vært redd for at 36mm er for lite, selv om jeg prøvde Mogens' på GTG'en og fant den stor nok, men den ser ikke liten ut på deg og vi har ganske like håndledd - om jeg ikke husker feil.

For dette er vel en 36mm, er det ikke?

Bare husk at bilder lyver så det renner. Forskjellen på tele og vidvinkel kan gjøre en 36mm klokke til minst 42mm! Min dagens kan være demo. Dette er hva 3.8X zoom på kompaktkameraet utgjør:
L1010448.jpg

L1010447.jpg

....og ved å snu seg ca 90 grader slik at lyset ble riktig, så ble det en ganske pen klokke også :p

L1010445.jpg

Flott klokke, Frodo!
Jeg har vært redd for at 36mm er for lite, selv om jeg prøvde Mogens' på GTG'en og fant den stor nok, men den ser ikke liten ut på deg og vi har ganske like håndledd - om jeg ikke husker feil.

For dette er vel en 36mm, er det ikke?

Den er i sannhet i liten skjønnhet.
Jeg opplever ikke 36mm som for lite.
Heller diskret og smakfullt.
Jeg mener også å huske at vi har ca like håndledd. Så den burde kle deg godt!

Tag Heuer Monza caliber 36 på Nato.....
Usikker på om det er pent eller ikke ?

Den klokken er jo helt rå, men jeg må innrømme at jeg syntes den gjør seg bedre på skinnrem...

http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?8394-Hyllest-til-Seiko-Samurai-Titanium!

Fascinerende egentlig hvor mye klokke et par tuselapper kan gi.... :D

Flott klokke og stilig bilde! Er alle Samuraiene i Titanium, eller kom disse i stål også?