Gode observasjoner, Tore. Jeg er enig i alle tre punktene. Spesielt det siste om IWC Portuguese Chrono. Denne klokken siklet jeg på lenge før jeg visste noenting om klokker, men jeg har aldri skaffet meg en. Hver gang jeg har vært på nippet har min interne finansrådgiver/gledesdreper mot normalt klart å argumentere for at jeg har minst to andre klokker som gjør samme jobben. Det nærmer seg et oppgjør med ham.
Dagens er eldre enn meg:
Endelig Speedy på meg. (Årsaken til at det ikke ble unboxingbilder i går var at jeg i min iver åpnet pakken i bilen utenfor posten... ) Selvfølgelig på armen på kontoret i dag.
Ny IWC Spitfire UTC kjøpt av forumbruker er for anledningen på samboerens håndledd.
Klokka har ligget på posten siden i går, da jeg til min store irritasjon måtte jobbe alt for seint og ikke fikk hentet den før i dag. Digg å endelig få den i hus!
Må si meg knallfornøyd med min første IWC, og samboeren er skjønt enig
Endelig Speedy på meg. (Årsaken til at det ikke ble unboxingbilder i går var at jeg i min iver åpnet pakken i bilen utenfor posten... ) Selvfølgelig på armen på kontoret i dag.
http://i932.photobucket.com/albums/ad167/Vandrer/IMAG0551.jpg
Aiai! Så det var du som stakk av med den, ja Gratulerer så mye!
Dagens på pitstop for en greasy burger på Robsrudjordet Grill.
Så det var der den lenken skulle brukes... Trodde det hadde raknet helt for deg her tidligere...
Er dette loppemarkedfunnet ditt? Fikk du skiftet glass på den?
Min dagens er en Seiko 5