Dagens klokke

Ny IWC Spitfire UTC kjøpt av forumbruker er for anledningen på samboerens håndledd.
Klokka har ligget på posten siden i går, da jeg til min store irritasjon måtte jobbe alt for seint og ikke fikk hentet den før i dag. Digg å endelig få den i hus!

Må si meg knallfornøyd med min første IWC, og samboeren er skjønt enig :)
DSC_0180.JPG

Grattis. Jeg siklet på den der selv.

I dag er det dagen for lufting av PAM 270, - Luminor 1950 10 Days GMT. Lenge siden den så dagslys.

God helg til alle!:cool:

d3b34acf.jpg

Edit:
Nå med rett dato.....;)

3f9e29d5.jpg

Kunnet løyet på meg at jeg bare ikke hadde stilt datoen, men faktum er at nye appen ville blitt kjedelig på en klokke uten farger.

f6254fa5.jpg

Men her er egentlig dagens. Klar for hyttetur, beater på plass.

0acaed48.jpg

55c8f95a-3058-cac4.jpg

Sitter å venter på å laste i en varebil og sette kursen mot landstedet. Min venn i ventetiden, boken altså, er "Det et ledelse". Så får vi se om det blir noe ledelse fra min side etter noen år i arbeidslivet. Jeg kan hvertfall tegne noen fancy diagrammer etter hvert. ;)

Halvannen time i kajakken uten en skuddsjanse. Jeg får trøste meg med at jeg ihvertfall ikke gikk rundt, som forrige høstferie. Ny sjanse i morgen.
b2b4ca30.png

55c8f95a-3058-cac4.jpg

Sitter å venter på å laste i en varebil og sette kursen mot landstedet. Min venn i ventetiden, boken altså, er "Det et ledelse". Så får vi se om det blir noe ledelse fra min side etter noen år i arbeidslivet. Jeg kan hvertfall tegne noen fancy diagrammer etter hvert. ;)

Endelig har du lært å stille dato på den klokka.:mrgreen: