Dagens klokke

Certina DS-3 1000M LE ble dagens sliter :mrgreen:
IMG_0074.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Idag får det bli det seneste tilskuddet... det kommer forøvrig en lenger "review" av dette uret innen kort tid...

sd-ws.jpg
 
Jo takk for tilbakemeldingene. :) Absolutt en keeper. Har forøvrig aldri hatt en klokke med sååå smooth feeling når jeg skrur på kronen. Quality sometimes cost... ;)
 
Elkanah skrev:
Jo takk for tilbakemeldingene. :) Absolutt en keeper. Har forøvrig aldri hatt en klokke med sååå smooth feeling når jeg skrur på kronen. Quality sometimes cost... ;)
+1! Har maken. Alt ved det uret er perfekt. Ren nytelse! Gratulerer! :D
 
bilde-48.jpg

Monacoen har fått mye wt denne uken. Har lest i boken om Heuer chronografer hele uken.
Har fått litt dilla og har begnt å drømme om en vintage Autavia eller Carrera... :mrgreen:
God helg alle sammen! :D
 
Nice, Hopalong! Hva blir julebordsuret?

På vei til noen hyggelige julefestligheter jeg og ...

Klokkebilder323.jpg
 
Stipey skrev:
Dagens valg:
Steinhart GMT-Ocean 1 "Pepsi"...
Fantastisk value for money :D

4156988177_1892ce6845_o.jpg

Hvorfor i huleste bruker du ikke den flotte nye Heritagen din idag Stipey??? Hver gang jeg får en nykomling er den som klistret til hånden min i dagesvis! :eek: :D
 
xe3l skrev:
Hvorfor i huleste bruker du ikke den flotte nye Heritagen din idag Stipey??? Hver gang jeg får en nykomling er den som klistret til hånden min i dagesvis! :eek: :D

Hehe, den er på nå og skal bæres forsiktig hele kvelden :D , men har ikke fått sjansen til et wristshot enda...