Dagens klokke

8f014898.jpg

Vakkert!
Hvorfor leverte du ikke noe sånt til kalenderen, da mann!?;)

Hjertens takk!

Det er en haug med knapper og innstillinger på kameraet mitt og jeg fant først ut for noen dager siden hvordan jeg kan justere i forhold til baklys eller motlys eller hva det nå heter. Det hjalp nok litt, men jeg har en lang vei å gå for da jeg skulle justere blender/lukker ble alt bare svart. Til og med etter at jeg hadde tatt av linsedekselet.

bilde-42.jpg

Er på kurs i hovedstaden:) og nå skal det ut å spises med min bedre halvdel, hun har også kurs disse dagene, så da blir det ut å spise biff:)

Lader opp til helgens stoore begivenhet i London (skal se live, bla finalen!!) med Fed-Nadal i gruppespillet. Og Fed leverer, det samme gjør min ny servicerte Speedy, nice :D
Kanskje den skal få bli med til Londres?

speedy.jpg

Hjemme igjen etter nesten 14 dager på sjøen. Carreraen har klart seg godt, men er vel på tide at de andre klokkene får litt brukstid også.

54d265d8-15ee-4007.jpg

Speedy på meg også. Det blir mest denne for tiden. Venter i spenning på rette skinnremmen, så da blir det nato i mellomtiden.
L1010537.jpg

Den natoremmen var fin, Tore.
Fargeblind som jeg er så lurer jeg på hvilken farge du bestiller for å få denne, og evt hvor du bestiller den om ikke TS-shopen har den?