Dagens klokke

Det blir fryktelig mye jobb og reising om dagen.
Så jeg savner tid til å være her inne mer.
Her er i hvertfall dagens bidrag til klokkeverdenens beste sted å være!:D

3e546090.jpg

Hyggelig å ha deg litt mer tilbake, Frodo :)
Og JLC-en er et flott skue for øye!

Fredowich - fet speedy! Hadde det ikke vært en ide med noen bilder av samlingen snart (Galleri - tråden heter Familiebilde...) ;)

Her går det i GO - i dag også!
20111124_082921.jpg

@Fredowich: Er det 1171 eller 1450-lenken du har på der?

Og ja, vil vil se flere klokker. Et folkekrav :D

Jeg får ikke ståpels av hverken double red, red eller Comex Submariner. Ei heller av diverse AP'er eller Omega beatere. Men for armbåndsur med årstall er det anderledes (selv om datoen er feil :D ). Her snakker vi om mekanikk av høy klasse.

Frode.

Ja!

Utvekslingen mellom årshjulet og sekundviseren er heftig. Og med tanke på tråden om datoskift, her er det jo virkelig muligheter for oppbyggelig tidsfordriv på nyttårsaften :cool:

Det blir ikke månelanding på meg heller i dag, men det skal ikke stå på klokken:

Nydelig. Original bezel og alt ser jeg. Hvilken årgang?

Årets siste tur på bølgene. På vei til vinteropplag med ullundertøy og MX-briller på. Fin tur!
L1010539.jpg

På vei til forelesning tidligere idag. Her ser man det eneste jeg misliker med denne klokken. AR-coatingen tiltrekker seg latterlig mye fettmerker o.l.
241120111158.jpg

Sokker i loafers Marius? Hmmm

Haha har gått med ballerinasokker i hele år, men desverre er ikke halsen og nesen min så glad i vinden her, derfor: bare ankler i loafers er no-go inntill videre. Det ser ut som om sokkene er hvite på bildet, men de er nok lysblå og rosa stripete. Og ja, jeg får mange rare blikk :mrgreen: