Dagens klokke

Da er bezelen med på å time tiden ;)

2fbd2d37.jpg



Gratulerer med Breguet, sjuli :) Hvilket verk står det i den?

Oi oi oi - her er det masse symbolikk gitt. Er du klar over dette med bollesøndag, fastelaven, siste søndag før fasten, påsken, så og så mange dager etter første ny-måne osv. Det jeg vil fram til er at det er utrolig mye tids-symbolikk i boller :)

Frode.
 
En Sub 16800 fra 1986. Forstår at denne har gått en liten seiersgang her på sonen. Takk for en hyggelig handel, Espenbki! :)

Takk det samme. Bror din går høyt ut får man si. Spenstig, håper han blir fornøyd.




Ikke overraskende, min dagens:

8bee8ccf.jpg
 
Med en gang trodde jeg at jeg hadde kommet inn på Rolex-tråden på forumet, men det var bare dagens klokke ;)

Fine Rolexer, men en orker ikke ytrefilet til middag hveeer dag ;)
 
Her er hverken ytterfilet eller Rolex,
men den har sjel :)
rEycW.jpg


Samboerens Citizen Promaster anno 1995 en gang,
har leget og samlet støv siste ti år efter 100+ dykk som divemasterfølge i Thailand.

Pristilbudet for å sende den in til Citizen for å skifte batteri og trykkteste den + gummirem skulle ende opp på totalt 1500 NOK.
Kjøpte heller et bakstykkeåpnerverktøy på Clas Ohlson, silikonspray og et batteri for til sammen 120 NOK

Lastremmen er en svært midlertidig løsning kun for å få den på håndleddet, to stykk NATO fra Tidssonen-shop i posten nå :)

Ps. ikke leg vekt ved rotet i bakgrunnen, it comes with the kids.