Dagens klokke

Mythbusters + rolex på lanken = storkos. :)

IMG_0740.jpg
 
Knall GMT, msandve! :eek:
Flere bilder, please :)

Jeg er også på Lolex-kjøret i dag, og beklager at jeg resirkulerer et gammelt bilde glede for nye lesere ;)
IMAG0325.jpg


Skal se om jeg kan edite litt senerem akkurat nå er jeg pumpet.
 
Knall GMT, msandve! :eek:
Flere bilder, please :)

Jeg er også på Lolex-kjøret i dag, og beklager at jeg resirkulerer et gammelt bilde glede for nye lesere ;)
IMAG0325.jpg


Skal se om jeg kan edite litt senerem akkurat nå er jeg pumpet.

Kanskje å banne i kirken dette men jeg må si jeg liker denne/les nye Sub´en bedre enn eldre modeller. Godt valg med andre ord. Relox sin explorer like så.
 
Takk for gratulasjoner, skal komme med en unboxing tråd etter hvert...

Nydelig Dornblüth J-cat! Dornblüth prosjektet mitt ble satt på vent da jeg kjøpte GMT Masteren :)
 
Lite posting fra meg på TS, men for å ikke bli stemplet som han ubehaglige kikkeren kan jeg i det minste poste ett bilde i ny og ne! Her er dagens:
b76b683a.jpg
 
Første firkantet klokke. Spennende merke med gøy eier. Ankom i morges, og konemor åpnet pakken i passasjersetet på vei til jobb. Føles god på armen :)

50d5e121-d972-83f1.jpg
 
For meg var det omvendt. Syntes egentlig at Rolx var litt harry, men nå har jeg veldig lyst på en (eller flere...)!

Samme her. Den største gledesprederen i klokkeboksen er sub nodaten min, tett etterfulgt av POen. Smiler bredt hver gang jeg setter den på armen på morgenen. :)