Dagens klokke

Beklager om jeg støter noen av dere sarte sjeler med en dobbel killerkombo - OMEGA + NATO. Hold dere for øynene, dykk ned i egen spennende klokkeboks, eller søk tilflukt i Quartz-forumet på WUS ;)

Beklager også for den noe unaturlige håndleddsstillingen, som jeg først ble oppmerksom på i ettertid. Hva gjør man ikke for å unngå gjenskinn :)

+1 :)

IMGP5594-1.jpg
 
Moore, kudos for lekkert bilde av lekker duo!

Det er i hvert fall ikke tvil om at bildet er rykende ferskt, vanskelig å fake med IWC perpetual ;)
 
Med vintage boks! Respekt LeicaM!

Jupp, original Race lenken i sort skinn fulgte med, men for å spare den har jeg fått montert ny med røde detaljer som matcher klokken. Klokken er helt strøken og går som ett skudd. Sjekket av urmakeren i dag.
 
Hot! Grattis! :) Hvilken årsmodell? Så usedvanlig strøken ut.

Denne 150.501 modellen ble lansert i 1975 for å markere at Ferrari med Niki Lauda tok sammenlagt seieren i Formel. Klokken er så strøken som det går an å bli. Ingen hakk eller slitasje. Det ble solgt en tilsvarende strøken modell på Bonhams auksjoner (med hjelmboks) for 4800 pund i 2010.
 
Denne 150.501 modellen ble lansert i 1975 for å markere at Ferrari med Niki Lauda tok sammenlagt seieren i Formel. Klokken er så strøken som det går an å bli. Ingen hakk eller slitasje. Det ble solgt en tilsvarende strøken modell på Bonhams auksjoner (med hjelmboks) for 4800 pund i 2010.

Kult! Kjøpte du den som lå på ebay?