Dagens klokke

"The Big Blue"

Må si det hagler med godbiter i denne tråden idag! Jeg selv er i ekstase over og endelig ha kommet
over et eksemplar av denne. Nå er det bare og la kinnskjegget gro og finne fram saueskinns vesten etter
fattern:cool:

IMG_6736b.jpg


IMG_6707b.jpg


God helg alle Sonere!
 
Gratulerer Minute, regnet med at det var denne du plukket opp! Dødskul!

Selv sitter jeg å nynner på "Sola Skinner" mens jeg løser annenordens lineære differensiallikninger. Tror det blir en øl til kvelds i dag.

b7ade715.jpg
 
Artig å se to Vintage klassikere fra Hopalong og MINUTE_REPEATER...jeg hadde vært stolt av å eie noen slike!
 
For en klokke.

Jeg qouter bilde og alt....

Dette må virkelig være en av de tøffeste klokkene jeg har sett. Gratulerer. Misunnelig på både kjøper og selger som har hatt denne til bruk og eie. God helg.

Må si det hagler med godbiter i denne tråden idag! Jeg selv er i ekstase over og endelig ha kommet
over et eksemplar av denne. Nå er det bare og la kinnskjegget gro og finne fram saueskinns vesten etter
fattern:cool:

IMG_6736b.jpg


IMG_6707b.jpg


God helg alle Sonere!
 
Dagens.

Dette er dagens inntil videre, mens jeg sliter med samvittigheten over å sitte inne på sonen når det er 14 pluss utenfor og vårstemning.

1.
IMG_6530.jpg


God helg.
 
Da ble det klokkebytte og 3572 er hentet ut av boksen for litt lek og hverdagsrealisme med ungene på terrassen, herrefred for et mas i dag!

speeddyyy.jpg
 
Mye rart er laget på 70-tallet, men denne var übercool! Gratulerer! :)

Gratulerer Minute, regnet med at det var denne du plukket opp! Dødskul!

Dette må virkelig være en av de tøffeste klokkene jeg har sett. Gratulerer. Misunnelig på både kjøper og selger som har hatt denne til bruk og eie. God helg.

Artig å se to Vintage klassikere fra Hopalong og MINUTE_REPEATER...jeg hadde vært stolt av å eie noen slike!

Takk takk karer! Føles litt ut som og gå med en liten reise-TV på armen:D Sea-Dweller`n blir nesten puslete i forhold

IMG_6734b.jpg