Dagens klokke

Prøvde å ta noen bedre bilder av gårsdagens ur. Men det ble heller ikke helt vellykket. Pokker så vanskelig det skal være å ta bilder av ur med sort skive. Bildene er iallefall ikke rettferdige mot denne enkle men elegante klokka til en fornuftig pris:

Onsdag-7-12-11-1.jpg

Onsdag-7-12-11-2.jpg

Men, det er egentlig denne "hyleren" som ble dagens klokke. Utrolig hvor høyt "stemmegaffelen" summer. Og så er uret "Railroad Approved". Herlig. "Krona" er forøvrig på baksiden, like ved batteri kammeret:

Onsdag-7-12-11-3.jpg

Ser nå at jeg må ha meg en ny reim til denne. Tror jeg går for en enkel Heavy Pod oil tan leather ifra SFT.

Frode.

Spiste kaviar for første gang i mitt liv, for ikke så mange dagene siden. Det var tidenes skuffelse! Skjønner ikke helt hvorfor dette blir hauset så veldig opp...

Flott Daytona, forresten :)

+1 :D For oss som har vokst opp i fjæresteinene så minnet kaviar meg mest om et glass saltvann med noen smaksløse klumper oppi. Nei, takke meg til noen såvidt svidde kamskjell med et snev av havsalt og nykvernet pepper.

Frode.

Siste mid-term idag, så er det ferie!
091220111205.jpg

Ser nå at jeg har gått med denne i 19 dager i strekk og jeg har enda ikke blitt lei :)