Dagens klokke

Nyyydelig klokke sebbi, gratulerer!
Siden det er en del jegere her etter som jeg forstår, tar jeg sjansen på å poste disse to bildene etter dagens jakttur. Baume&Mercier Capeland fikk være med meg i dag. Ikke det beste mobilkamera dessverre.

dsc00002s.jpg


dsc00008qc.jpg
 
Sebbi, jeg kan ikke annet enn å henge meg på gratulantene! Meeeeget pen, fortjener ikke denne en egen tråd med info og bilder?

Hmm??
 
Takk for kommentarer. Har ikke så stor samling så jeg får heller spre bildene litt uover, spare på kruttet :)

Er ikke så mye å fortelle egentlig, har visst at jeg måtte ha denne klokken på et eller annet tidspunkt og når jeg endelig fikk muligheten var valget lett. Har aldri hatt mer nerver angående en pakke sending, det er sikkert :)

xe31, det er en pam 127. En modell Panerai lagde basert på de eldre modellene, populært kalt "fiddy" (fifty).

IMG_2060-1.jpg
 
Jæklare!! Har du fått deg fiddy :eek:
Det er jo bare drømmeklokka! Gratulerer masse.
Håper du kan ta flere bilder.
 
Omega Seamaster GMT 50 Years Anniversary idag :mrgreen:
Kjøpte denne i slutten av september og rakk å legge ut et bilde på denne tråden før den stoppet dagen etter :evil:
Ble heldigvis enig med selgeren å sende den på service og at han dekket 70% av utgiften :D
Nå er den heldigvis tilbake der den hører hjemme: På mitt håndledd :mrgreen:

Bildet er tatt med Nokia N86 8MP :D
08112009159.jpg

Ha en flott søndag :D
 
Gratulerer, Sebbi!
Jaktet en periode på den samme men ga opp...
Så nå er jeg litt sur og misunnelig. Får trøste meg med milsuben. :mrgreen:
 
sebbi skrev:
Endelig... vært en lang jakt.

Gratulerer så mye med den Fiddy'en Sebbi. En slik er virkelig ikke småtterier, og det i dobbelt forstand.
Gøy at det er en slik hos en forummedlem!
PAM127....blir nesten litt misunnelig :mrgreen:
Håper du får mye glede av den.

Jonas
 
bilde-26.jpg

Dagens; Monaco. Den er til å kose seg med. Blir like glad inni meg hver gang jeg tar den på... 8)
 
Frodo skrev:
bilde-26.jpg

Dagens; Monaco. Den er til å kose seg med. Blir like glad inni meg hver gang jeg tar den på... 8)

Ennå en lekker klokke på din hånd Frodo!
Tør jeg spørre hvilken årsmodell det er?
 
Og kompliment tilbake, j.cat - meget sjelden og vakker Radiomir. Et uvanlig og smakfullt alternativ! 8)
Monacoen er kjøpt ny nå i sommer men er produsert i 2008. Så den har ikke oppdateringen med cal 12 og display back.
Jeg elsker den. Utrolig tøff. 8)