Dagens klokke

bilde-27.jpg

Litt treg på vei til jobb i dag. Pauseaktivitet i køen... 8)
 
Santos-Dumont skrev:
Veldig mange fine klokker folk har på armen i dag, da... Gleder meg til å se forsiden på Arild sin...

Tror jeg velger å utløse spenningen og gleden Santos-Dumont, for her er forsiden på uret Arild viser den vakre baksiden på. :)

"Dagens klokke" får jo så definitivt ny betydning, da denne IWC Portugieser Automatic (7 days) er kjøpt akkurat i dag (og nei - jeg har ikke kjøpt Arild sin... ;) )

Den lekre saken har stått på min lille "wish list" en stund, og nå lå alt til rette.

PB100003-1.jpg
 
Gratulerer Moore!

Ikke uventet da jeg så du hadde ordnet litt med likviditeten i det siste...

Rett farge på remmen også!

Selv har jeg en JLC på armen i dag men klokken hilser!


P1010911.jpg
 
DJM skrev:
Mye pent fra IWC gitt!

photo-25.jpg


i dag 005. Med iPhone på lesesal.

Aaa, ingenting er som litt obligasjonsrettslig lektyre. Når man leser Hagstrøm burde man egentlig iføre seg dobbeltspent dress, monokkel og en gammal Patek Eclipse :D . Panerai duger jo det også. :D
 
tombs skrev:
Gratulerer med en fantastisk flott IWC Moore :eek:
krille skrev:
Gratulerer med nyyyydelig ur, Moore!!
Arild skrev:
Gratulerer Moore!
Ikke uventet da jeg så du hadde ordnet litt med likviditeten i det siste...
Rett farge på remmen også!
Selv har jeg en JLC på armen i dag men klokken hilser!
P1010911.jpg
Hopalong skrev:
Åh! Fantastisk klokke. Gratulerer!


Takker alle for hyggelige hilsninger! :D
Er nok redd det blir relativt ensidig "Dagens klokke"-valg på meg den nærmeste tiden... :oops:
 
Sikke nogle smukke klokker, som I fremviser 8)

Jeg får lige tingene ned på jorden igen, med en vintage 6139-7060 fra Seiko. Uret står helt originalt, så det smukke spil imellem blankt stål og satin-slibning fremstår tydeligt. Lænken er fra en anden af 6139 modellerne, og de slidte tal på skiven, dem tager jeg med under "patinering" ;)

619Arm111109.jpg


6139Bag.jpg
 
Mye IWC å se i denne tråden om dagen ;)

På lørdag møtte jeg J.CAT og befridde denne skjønnheten fra hans klamme grep :mrgreen: Vi hadde en meget hyggelig klokkeprat og tok deretter en tur innom Tidemann. Takk J!

Klokkebilder314.jpg


Klokkebilder320.jpg


Klokkebilder321.jpg


Klokkebilder322.jpg


Klokkebilder313.jpg