Dagens klokke

Var ute i å luftet bikkja i dag og tok noen snøbilder sammen med Black Monster på watchadoo bracelet.

4228366982_e310c724be_o.jpg

4227597769_04d4223be1_o.jpg

4227599217_0595abc96a_o.jpg

lcaustad skrev:
Jeg bare ELSKER den klokken din frodo.

Hvis du noen gang bestemmer deg for å skille lag med den, Let me know!
Den blir nok i samlingen en stund til - minst.
Dette uret er av en sånn kvalitet at det gir en unik følelse å ha det på armen.
Jeg er svært takknemlig for kommentaren din, anerkjennelse fra en annen samler gir den beste følelsen!
:mrgreen: :mrgreen:

Frodo skrev:
lcaustad skrev:
Jeg bare ELSKER den klokken din frodo.

Hvis du noen gang bestemmer deg for å skille lag med den, Let me know!
Den blir nok i samlingen en stund til - minst.
Dette uret er av en sånn kvalitet at det gir en unik følelse å ha det på armen.
Jeg er svært takknemlig for kommentaren din, anerkjennelse fra en annen samler gir den beste følelsen!
:mrgreen: :mrgreen:

Vakkert eksemplar, Frodo!
Høres ut som både ur og eier har de beste rammebetingelser på plass :D

Sannelig fikk jeg et lite påskudd for å stikke bortom min IWC og finne frem pussefilla litt..... ;)

Moore skrev:
Vakkert eksemplar, Frodo!
Høres ut som både ur og eier har de beste rammebetingelser på plass :D

Sannelig fikk jeg et lite påskudd for å stikke bortom min IWC og finne frem pussefilla litt..... ;)
Takker!
Sitter og pønsker på nyttårsforsett; hva skal det bli i 2010; Autavia, Chronoswiss...?
Deilige drømmer - er til for å realiseres! :D

Denne kom postmannen med på døra til meg i dag på årets siste dag, en Seiko SARB045.
Nå blir det nok ingen ny klokke på meg før til neste år :D

DSC_4579.jpg

Grattis, norseman! Jeg ser også for meg at det ikke blir noe nytt før til neste år ;)

For meg ble årets siste dag en Omega-dag. Og begge var nyervervelser i 2009, passende nok. Gikk noen ærender i kulden med årets sommerklokke på armen, og sannelig funker ikke POen som vinterklokke også. Sett slikt :mrgreen: Snart er det på med dressen for årets hyggeligste vennelag, en kamerat disker (som vanlig) opp med hummer, reinsdyrstek og is med bjørnebær. Nedtellingen til 2010 gjør jeg med min Constellation pie-pan.

Jeg tenker tidvis at hadde jeg ikke hatt en så fordømt sterk kjærlighet til Rolex hadde disse to vært den perfekte "jeg skal bare ha to klokker"-kombo (to klokker? grøss). Det ene uret et moderne sportsur med sterke røtter, og det andre et av tidenes peneste dressur. En kombo som alltid vil være riktig, og ikke gjør skam på noen. Og tilgjengelig brukt for under 20k til sammen. Perfekt.

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år! Om dere skal være uforsiktige med fyrverkeri, husk å ikke bruk klokke-hånden :D

Vi snakkes i 2010! :D

Klokkebilder334.jpg

Klokkebilder333.jpg

DJM: Hjemme i Bodø ved høytiden? Flott utsikt og flott tur. Mimres tilbake til tjeneste-tiden :roll:

Mye flotte klokker som postes her for tiden. Liker veldig godt Monacoen din, Frodo :)

Godt nyttår alle sammen :p

Sponon: Takk! Det stemmer.. og bildet er jo tatt fra et velkjent SAM-site, Keiservarden ;)