Dagens klokke

Byttet sko :p
DSC_1162.jpg

En hard mandag er endelig over, nå blir det en liten nap på veien hjem før det bærer på trening etter noen ukers fravær, skal bli godt:)

bc97f2cf-6aca-b1a0.jpg

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

I dag har jeg:
-surfet på Tudor Ranger
-spist
-surfet på Tudor Ranger
-drukket kaffe
-en espresso til takk
-snakket med elektrikeren
-kaffe
-montert terrassevarme
-kaffe
-surfet på Tudor Ranger
-whisky (obs, sa jeg det høyt?)
-surfet på Sonen (nesten 200 sider Dagens...):cool:
Sånn går det når man ikke kan gå på jobb.

D2267768.jpg

Gi deg, Sponon! Dette må du ha lånt fra offiselt hold eller så er du herved kåret til årets fotograf! 8)
Trives du og PO 8500 bra?

Takk for det. Hyggelig at bildet falt i smak ;)
Temaet skulle liksom være dykkerelatert, men av ulike årsaker ble sluttresultatet litt annerledes :roll:

PO'n har imponert meg, og det er sjeldent! Fortsatt et par blemmer som OMEGA ikke har fikset, men alt i alt en veldig bra klokke til en meget forsvarlig pris! :)

Takk for det. Hyggelig at bildet falt i smak ;)
Temaet skulle liksom være dykkerelatert, men av ulike årsaker ble sluttresultatet litt annerledes :roll:

PO'n har imponert meg, og det er sjeldent! Fortsatt et par blemmer som OMEGA ikke har fikset, men alt i alt en veldig bra klokke til en meget forsvarlig pris! :)

Veldig bra :D
Trives også meget godt med min PO LM. Enig i at det burde være hurtigjustering av lenken. Tok av for lite sist, så nå må jeg til urmakeren igjen... hos meg er heldigvis perlen i senter på bezel/skive. Akkurat dét var ikke tilfelle på min nå solgte 116610LN..men på LVen sitter den som den skal, puh :cool:

Speedmaster på perlon, en konfigurasjon jeg oppdaget at jeg trives godt med. Til og med dama sa uoppfordret (!) at den så meget bra ut ;)

IMAG1388.jpg

Mikrobryggeriet i Trondheim er obligatorisk å stikke innom når en er her. God musikk, trivelige lokaler og de lager sitt eget nydelige øl :)

2e9d98b5-a828-a1a6.jpg