Dagens klokke

d912c449-1ac2-a1c1.jpg

Greit å ha noe å hvile øynene på innimellom øktene med paragrafriding.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

"Autozilla" ! Med suppaparts og 24-20mm mesh. Jeg foretrekker mekanisk klokker...Ecodrive er batteri/mek hybride.

Autozilla, jo man takker! Ja jeg er inneforstått med Ecodrive. Foretrekker mekanisk gjør jeg så absolutt med. Var bare ikke sikker på at denne kom i begge deler - vet Seiko kjører slike løp med MM for eks. :)

Da må du kose deg enda mer og nyter enda større sjalusi for den fra mitt hold :cool:

... og voila så var der postet en Seiko (Sawtooth?) på mesh.
M u s t _ r e s i s t _ i m p u l s e _ s h o p p i n g :)

Autozilla, jo man takker! Ja jeg er inneforstått med Ecodrive. Foretrekker mekanisk gjør jeg så absolutt med. Var bare ikke sikker på at denne kom i begge deler - vet Seiko kjører slike løp med MM for eks. :)

Da må du kose deg enda mer og nyter enda større sjalusi for den fra mitt hold :cool:

... og voila så var der postet en Seiko (Sawtooth?) på mesh.
M u s t _ r e s i s t _ i m p u l s e _ s h o p p i n g :)
Den eco model er for 300m dusjing, den auto er for 1000m dusjing:D med kronelås i tillegg. Takk, mye klokka for pengen den Autozilla! Ja, Rolf sin Sawtooth, spesielt model uten sekundviser:mrgreen:

Sulten melder seg etter nok en tur opp i høyden! Skyfrihimmel og vindstille på 1100 moh er en opplevelse av de sjeldne. De Tre Små er frelst som fjellvandrere. Dog bestukket med scrambled eggs og bratwurst tilberedt på primus i fjellet.

EB37E5B3.jpg

Den eco model er for 300m dusjing, den auto er for 1000m dusjing:D med kronelås i tillegg. Takk, mye klokka for pengen den Autozilla! Ja, Rolf sin Sawtooth, spesielt model uten sekundviser:mrgreen:

Ja er jo en LE den sawtoothen min William, hehe. Offisiell versjon er at jeg var lei av å se den hakkete Quartz sekundviseren, og "konverterte" den så den skulle gi et mer auto-utseende. Den uoffisielle versjonen er heller at i et mislykket forsøk på å få sekundviseren til å treffe spot om på sekund merkene, så gikk den i stykker gitt... Så ny orginal viser blir bestilt. Hyggelig å se deg på TS også kompis:D