Dagens klokke

Gjennom boksen 3:7

Certina DS First. Uten til den klokken som har fått mest wt, brukte den daglig i 6 år. Så dette er altså min høyt elskede konfirmasjonsklokke.

9F4EB261-9BAF-47E5-B949-54D1A19C06AF-1628-000001F42DFF7472.jpg

Edit: Har stilt datoen nå Krille :)

Men er det virkelig en DS First du har, Mathfjeld? :p Er vel en DS Pilot?

Offshore klokke

Da er det snart på flyet til Stavanger og videre til Færøyene i morgen tidlig med offshore klokken...

F23E939B-orig.jpg

En snartur hjemmom og oppdager til min store glede en pakke fra Tidssonen i posten - Norges-NATO.

bilde-6kopi.jpg

Er litt usikker på om den funker eller ikke. Litt tøff, men reimen stjeler litt fokus fra resten av klokken. Får se om dette er en kombo som blir brukt noe særlig eller ikke.

En snartur hjemmom og oppdager til min store glede en pakke fra Tidssonen i posten - Norges-NATO.

bilde-6kopi.jpg

Er litt usikker på om den funker eller ikke. Litt tøff, men reimen stjeler litt fokus fra resten av klokken. Får se om dette er en kombo som blir brukt noe særlig eller ikke.

Den hadde vel teoretisk sett kledd den 'Luftforsvaret' bedre ;) Men funker her med, kanskje ikke hver dag bare.

bilde-6kopi.jpg

Synes ikke det var noen dårlig kombo, har brukt min Norges-Nato de siste 2 dagene pga landskampen i går. Men bytter tilbake til lenke i morgen tenker jeg, så får vi se når det passer seg å bruke den igjen :)

Gjennom boksen 4:7

Rolex Submariner 5513 fra 1967. Jeg er andre eier, og første eier eide klokken i 44 år.

C845F123-07E2-4544-9832-41F8157A2704-3801-0000031F4923FED5.jpg