Dagens klokke

Omega Seamaster Aqua Terra Chrono GMT i dag.....

018.jpg
[/IMG]
019.jpg
[/IMG]


Mvh
Timebandit
 
Begynner å bli litt stressa før masteroppgavefristen. Derfor favorittklokka.

02451ACC-5CA4-4B74-9703-738887C3C73B-7387-00000249794A90CA.jpg
 


Dagens klokke ble kjøpt av TS-good guy. Egentlig var det en ventepølse til meg selv, men når konemor oppdaget det ble klokken bursdagsgave fra henne til meg. Greit nok for meg, for det betyr at pengene jeg brukte på ventepølse får jeg tilbake fra henne og går rett inn på klokkesparekontoen. (eller sparekontoen til et forestående bryllup..)

Fra "svigers" fikk jeg en pulsklokke. Skal jeg ta det som et tegn på at jeg må slanke meg litt for å komme inn i smokingen? ;)
 
Nice :D
Mangler det en unboxing-tråd her :confused::confused:

Ettersom jeg flipper en del i søken etter den rette,tenkte jeg at en liten "dagens" var nok. Har fått med meg at enkelte grinepumper her inne ikke kan fordra at noen unboxer, for så og selge etter kort tid. Ønskes en unboxing....får dere det. Gi meg så et hint da.



Mvh
Timebandit
 
Redigert:
Ettersom jeg flipper en del i søken etter den rette,tenkte jeg at en liten "dagens" var nok. Har fått med meg at enklete grinepumper her inne ikke kan fordra at noen unboxer, for så og selge etter kort tid. Ønskes en unboxing....får dere det. Gi meg så et hint da.



Mvh
Timebandit

Hint :)
Noe av grunnen til at mange frekventerer sonen er jo for å se bilder av klokker. :D Om man ikke liker det kan man jo bare la være å klikke på tråden. Dette nettstedet blir fattig om ingen vil bidra med poster av forskjellig slag fordi noen surpomper ikke liker diverse tråder. At du selger noen klokker etter "kort tid" fremstår ikke som noe snikmarkedsføring eller lignende for meg om det er det som er problemstillingen. Post bilder du TB, det er i alle fall min mening. :D
 
Ettersom jeg flipper en del i søken etter den rette,tenkte jeg at en liten "dagens" var nok. Har fått med meg at enklete grinepumper her inne ikke kan fordra at noen unboxer, for så og selge etter kort tid. Ønskes en unboxing....får dere det. Gi meg så et hint da.



Mvh
Timebandit

Nåh, tror nok akkurat det burde gå fint ;). Surpompene av oss liker ikke så godt at folk bruker unboxing tråder for åpenbar markedsføring av noe de skal selge, det å være serieflipper er liksom noe litt annet. Selv om jeg også må medgi at det ikke alltid er godt å vite hvor man ligger, men et generelt tegn må vel være at om man formulerer salgsannonsen paralellt med unboxingtråden er det kanskje litt kjipt.