Dagens klokke

9094857984_dbd1ba9af5_o.png

Ikke noe nytt her. Men på gummi i dag :)
 
JLC deep sea chronograph på admiralty grey nato sitter på lanken i dag også! :)

@Frode Værsågod, her er et i svart hvitt og fine farger :D

9092769149_4e386d8c03_b.jpg
 
Redigert av en moderator:
Noe ureglementert med to bilder i dagens klokke, men når Exploreren faktisk blir brukt til litt exploring må det jo nesten foreviges. Stille og fint, solen skinte og det var opp til flere ørner å se. Det gode liv.. :eek:

IMGP0531_zps39e592f5.jpg
 
Fy for et herlig bilde @Lemen! Det der kunne ikke sett mer "rett" ut. Explorer 2 med svart skive er råkul den også, en gang... :eek:
 
Redigert av en moderator:
Fy for et herlig bilde @Lemen! Det der kunne ikke sett mer "rett" ut. Explorer 2 med svart skive er råkul den også, en gang... :eek:

Hehe, tusen takk @Kohe321 . Var virkelig en fantastisk tur og exploreren var definitivt i sitt rette element! Er vell mulig å enkelt skifte skive på 16570? Så her kan man både ha Polar & Noir i samlingen for en billig penge. Har selv vurdert å spore ned ett pent sett med tritumskive og visere for å kunne bytte litt rundt!
 
Redigert av en moderator:
Ringen er sluttet og jeg er lykkelig!! :D Nå har jeg mine 2 grails og kan senke skuldrene. Fremtiden vil bare være kos og sparing til ur som kan komplementere samlingen min. :eek: Beklager at det ikke ble noen utboksing, men ligger rett ut med feber og drit. Det var slitsomt å åpne pakken, men "oh lord" så verdt det!!!! :eek:

DSC_0041_zps8a52862b.jpg
 
Redigert av en moderator: