Dagens klokke

Satt på lærrem på min SOH. Meget fornøyd!

61d54655.jpg

Ah.... Skulle gjerne vært der ute selv, men en hoste fra en annen verden, samt en uhyggelig forkjølelse stopper dessverre golfspillingen de nærmeste dagene :(

Uansett tenkte jeg bare nevne at det å spille golf med en mekanisk klokke er som å mishandle sine kjæreste barn. Faren for å slå løs mekaniske duppeditter inne i verket er dessverre overhengende. Tror til og med visse forhandlere på oslos vestkant oppfordrer golfpillende kunder til ikke å spille med mekaniske ur. Med unntak av Tag Heuer sin spesiallagde golf-klokke, selvsagt!

Gratulerer med en flott Breitling Rovers :D
Jeg synes den satt bra jeg ;)

Kveldens klokke er Seamaster GMT :)
RIMG0093.jpg

Ah.... Skulle gjerne vært der ute selv, men en hoste fra en annen verden, samt en uhyggelig forkjølelse stopper dessverre golfspillingen de nærmeste dagene :(

Uansett tenkte jeg bare nevne at det å spille golf med en mekanisk klokke er som å mishandle sine kjæreste barn. Faren for å slå løs mekaniske duppeditter inne i verket er dessverre overhengende. Tror til og med visse forhandlere på oslos vestkant oppfordrer golfpillende kunder til ikke å spille med mekaniske ur. Med unntak av Tag Heuer sin spesiallagde golf-klokke, selvsagt!

Takk for tipset! Da blir det vel en kjedelig Quartz neste gang. Minner meg forresten på at jeg må komme innom å hente papirene på klokken :)

Trodde det var AP-dag idag :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

b87b47de.jpg

Den var stilig! Hvor fikk du tak i den? :p

Jeg må samtidig få lov til å beklage til de som måtte være skuffet over at klokken ikke ble solgt til dem. Sponon ga rett og slett det beste budet :)

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva som skal bli dagens klokke...

Denne?
Bilde0075.jpg

Eller denne?
Bilde0076.jpg

Trodde det var AP-dag idag :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

b87b47de.jpg

Hehehe! Gratulerer, Sponon!
Skimter jeg mine fingeravtrykk på siden der?
Skjønner godt at du kjøpte den, like lite som at J. solgte den...

Nyt helgen med verdens deiligste lenke rundt håndleddet!:cool: