Dagens klokke

Fordelen med at servicen tok halvannet år, er at det føles som å ha fått en helt ny klokke.

B945C686-85A4-470C-B414-B63CBCD7C90E.jpg
 
Fordelen med at servicen tok halvannet år, er at det føles som å ha fått en helt ny klokke.

B945C686-85A4-470C-B414-B63CBCD7C90E.jpg

@Hopalong !!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????? Nå fikk jeg pusteproblemer her, seriøse pusteproblemer. Er du i eie av den særdeles limiterte jubileumsutgaven på 40mm?????????????????????????????

Male prostitution here I come..........
 
Redigert av en moderator:
@Hopalong Visste ikke at du hadde den der. Gratulerer med ny-gammelt. Virkelig gratulerer. Gratulerer med stor G. Og R. Og A. Og T. Ja, du skjønner.
 
Redigert av en moderator:
@Hopalong !!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????? Nå fikk jeg pusteproblemer her, seriøse pusteproblemer. Er du i eie av den særdeles limiterte jubileumsutgaven på 40mm?????????????????????????????

Male prostitution here I come..........

@Hopalong Visste ikke at du hadde den der. Gratulerer med ny-gammelt. Virkelig gratulerer. Gratulerer med stor G. Og R. Og A. Og T. Ja, du skjønner.


Denne er uendelig fet, @Hopalong!

Vil du bytte den mot et par pent brukte skinnsko? :mrgreen:
Wow @Hopalong særdeles pen!

Takk for det folkens Jeg kjøpte den sent i 2012, etter å ha lett en stund, men sendte den kort tid etter til Blancpain for service og for å skifte bezel. Den bezelen tok det svært lang tid å få produsert, så jeg fikk den først tilbake i går. Foreløpig har jeg ingen planer om å kvitte meg med den, på tross av generøst tilbud fra @Alinoe, så @Chronodiver slipper å tråle langs kaien i spandex inntil videre.
 
Redigert av en moderator: