Dagens klokke

Luftetur i Nordmarka

20150215_130735_zpsv18mdn2y.jpg
 
Denne i dag også, gitt. :) Synes at denne lenka var gammelmannslenke for 1 år siden - nå har jeg endret mening - og jeg har nå blitt en gammel mann.

10948193_409488375894718_1244197200_n.jpg
 
I går fikk jeg et renovert Omega lommeur fra min mormor i forbindelse med bursdag. Tøft med et ur som går i arv. Nå må jeg nok investere i dress og vest. :p

image_zps270987c4.jpg
 
Redigert:

Kom hjem etter en uke semesterbreak på Island i dag. Var seriøst nære å svi av store deler av stipendet mitt på butikken til JS Watch Co i Reykjavik. Utrolig flotte ur og særdeles hyggelige og høflige folk. Du trenger ikke være redd for å sende pm hvis du blir lei av den der! :rolleyes:
 
Kom hjem etter en uke semesterbreak på Island i dag. Var seriøst nære å svi av store deler av stipendet mitt på butikken til JS Watch Co i Reykjavik. Utrolig flotte ur og særdeles hyggelige og høflige folk. Du trenger ikke være redd for å sende pm hvis du blir lei av den der! :rolleyes:
Den der har navnet til datteren min, som er store deler islandsk, gravert i rotoren. Hvis noen noensinne får tilbud om å kjøpe den så anse det som tjuvgods. ;)

Forøvrig enig i at det er svært hyggelige folk, hvem møtte du i butikken? Jeg var på bryllupsfest med Sigurður og Gilbert, og har vært mye i butikken. Fine fyrer, og jeg syns de har en veldig flott katalog, og kvaliteten er bare helt outstanding, og noe helt eget å få fikle på de klokkene. Gøy å være på Bjerke, men JS er kulere! :D
 
Den der har navnet til datteren min, som er store deler islandsk, gravert i rotoren. Hvis noen noensinne får tilbud om å kjøpe den så anse det som tjuvgods. ;)

Forøvrig enig i at det er svært hyggelige folk, hvem møtte du i butikken? Jeg var på bryllupsfest med Sigurður og Gilbert, og har vært mye i butikken. Fine fyrer, og jeg syns de har en veldig flott katalog, og kvaliteten er bare helt outstanding, og noe helt eget å få fikle på de klokkene. Gøy å være på Bjerke, men JS er kulere! :D

Okei, utrolig flotte ur og det vakte en enorm kjøpelyst hos undertegnede. Visste på forhånd om merket, men ante ikke at de skulle vekke sånn begjær!

Jeg var så heldig å møte Gilbert selv, som viste meg rundt i butikken og på bakrommet som om det var den naturligste ting i verden. Fikk ta på alle modellene, og den 101-modellen er veldig nominert som et fremtidig dressur!
 
jeg er forsiktig med å kalle den favoritt, men det er likevel den som har flest timer på håndleddet.
Ct4or4.jpg