Dagens klokke

Nytt objektiv og fotojakt i hagen.

Tøft, hva slags? Prøvde meg også på fotojakt i dag, uten hell. Ølglassbildet mitt et par hakk tilbake er også med nytt objektiv kjøpt i går, Sigma 105mm DG OS (2,8) - supergodt fornøyd. Stort sett kun brukt et 30mm (1,4) hittil (edit: ikke til klokker, der har jeg brukt mobil), funker til alt utenom makro..

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hvermansen
Tøft, hva slags? Prøvde meg også på fotojakt i dag, uten hell. Ølglassbildet mitt et par hakk tilbake er også med nytt objektiv kjøpt i går, Sigma 105mm DG OS (2,8) - supergodt fornøyd. Stort sett kun brukt et 30mm (1,4) hittil (edit: ikke til klokker, der har jeg brukt mobil), funker til alt utenom makro..
Sony A7 med nytt billig makroobjektiv, manuelt, ser ut til å gjøre nytten, også bra for portretter, Samyang 100mm f2.8 macro. Det beste kamera er det en har med seg heter det, og oftest er jo det mobilen...

Endelig sol og tid for Pepsi med nogo attåt.

11419235_467280180106264_1739220862_n.jpg

Denne er med meg på rundtur i Sør-Tyskland, fullt på høyde med familien Griswald sin reise i Hjelp, vi må på ferie i Europa. Dagens hver dag, altså, men litt ujevn nettilgang gjør at bildet er et par dager. Da bildet ble tatt, var det nesten 40 grader. Heldigvis mer levelig nå. Mye godt tysk øl.

Studio_20150709_223101_zpsvwhym3fi.png

Todda